FotoFun

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Julia o Isabell - 24 oktober 2012 18:27

Hallå !!!


Idag har vi haft gympa. Vi spelade fotboll och det var ganska kul faktiskt. Sedan på klubben sa dom att vi skulle få "hemligt besök" och det visade sig vara två poliser som heter Anna och Martin. Dom har även varit med lite i 112-på liv och död. Så dom berättade lite om sin utrustning och visade polisbilen sedan fick vi också ställa lite frågor. Imorgon är det slöjd klubb och vi ska redovisa teknink temat på fredag så jag måste öva på det. Så det betyder ingen bloggning om jag inte snor Olgas dator förstås.

Här kommer en bild på mina nya skor som jag köpte i fredags när vi var i tyskland:

 

Det syns nog vilken färg jag gillar :)

Vi ses kanske imorgon / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards