FotoFun

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Julia o Isabell - 15 oktober 2012 18:20

Hej


Idag hade vi idrottsdag. Det var sådär kul men vi fick i alla fall sluta tidigare.  Dom sa att bussen skulle komma två gånger och hämta oss eftersom hela 4-6 skulle med. Så jag och min kompis Ida kom inte med på första bussen. Vilket jag tyckte var kul för då slipper vi lite idrott men när jag insåg att vi skulle stå och vänta i rengret blev jag sur   Men till slut kom bussen och då visar det sig att alla inte får plats i den heller. Men jag och Ida kom på men Olga och hennes kompis fick vänta på nästa buss. Stackars dom !!!

 

Jag har ingen bild att visa så jag tar en bild från när jag och mamma var på promdenad för några veckor sedan.

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards