FotoFun

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia o Isabell - 12 oktober 2012 15:50

Hejsan :D


Igår bloggade jag inte pågrund av slöjdklubben men nu kommer det inlägg. Igår var jag med olga. Först spelade vi playstation 3 och sedan gick vi till slöjdklubben. Denna gången gick vi inte på stan men vi gick in i tre affärer så jag köpte två saker:

 

Ett litet gosedjur som man kan hänga på väskan och en sak som gör pennan mjuk. På själva slöjdklubben fortsatte vi med takkronorna vi började med förra veckan. När man var klar så fick man lära sig (om man inte redan kunnde) att fingervirka. Innan kunnde inte jag men nu tycker jag det är jätte kul. Man fick låna hem och fortsätta om man ville så det gjorde jag. För er som inte vet vad fingervirkning är så kommer det en bild:

 

Ni kanske fortfarande inte riktigt förstår men så ser det i alla fall ut. Igår hade vi även musik och slöjd. På musiken hade vi prov så jag hoppas det gick bra   Idag hade vi teatime. Det var Olga som var värd och hon hade med sig cupcakes. Dom var goda   

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 10 oktober 2012 18:22

Hej <3


Idag i skolan hade vi idrott. Det var ganska kul faktiskt. Först hade vår lärare lagt ut några mattor som vi skulle hoppa över medans vi joggade. Det var inte särskilt kul för jag krockade med en annan kille i klassen. Efter det spelade vi innebandy. Vilket jag tyckte var kul för jag trodde jag var sämst på innebandy men jag var rätt bra faktiskt. Jag gjorde inga mål men det var nära några gånger.

En bild från promenaden jag och mamma gick förra söndagen.

Vi ses / Isabell 

Av Julia o Isabell - 8 oktober 2012 16:30

Hej :)


Idag fyller jag 11 !!!  Vi hade ju kalas igår och då fick jag öppna det största paketet från mamma och pappa men idag fick jag öppna dem andra också. Blev väldigt nöjd faktiskt. Men det är ju lite synd att jag aldrig mer kommer bli 10. Här kommer en bild jag ritade igår:

 

Lite ljus text men jag hoppas ni ser ändå anars får ni fråga ;) Kanske inte så likt en tårta heller men det fick bli som det blev.

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 7 oktober 2012 18:34

Hej !!!


Idag har vi haft kalas för jag fyller ju 11 imorgon  Så farmor och farfar och mormor och morfar kom och så åt vi lite tårta och öppnade presenter. Dom åkte precis och vi ska snart äta så det får bli ett snabbt inlägg idag. Men imorgon ska jag får resten av presenterna från mamma och pappa, fick nämligen bara öppna en idag ;) Ska bli kul att se vad jag får.

 

Japp där har ni mig i mina ytterkläder som jag fick av mormor och morfar.

Jag vet att jag ser lite dum ut men det var värre på dem andra bilderna !!!

Hejdå / Isabell


Av Julia o Isabell - 6 oktober 2012 18:35

Hej !!!


Idag har jag gjort lite olika saker. Men bland annat har jag städat Fluffs bur och tränat honom i hoppning.

Han var riktigt duktig    Kanske att jag repeterar imorgon men vi får se för vi ska släktkals efter som jag fyller 11 på måndag.

Sen har jag också handlat med mamma och pappa och åkt lite inlines.

Men eftersom denna blogg heter fotofun så tänkte jag visa lite fina bilder jag tagit.

   

Fina eller inte ????

Nu ska jag nog kolla lite saker på datorn och sedan ska jag se på TV.

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 5 oktober 2012 15:30

Hej !!!!


Jag är ledsen att jag inte bloggade igår men det blev lite stressigt för jag var ju på slöjd klubben. Och idag hade vi redovisning av växtriket så jag var tvungen att öva på det också. Men igår var jag i alla fall med Olga och vi gick på stan. Jag tog med mig 120 kronor och hade bara en kvar när vi hade handlat färdigt. Det var faktiskt första gången jag gick på stan utan vuxen. Men när vi handlat klart gick vi till slöjd klubben.

 

Såja nu är bilden uppe efter lite krångel. Idag har jag också gjort en matte diagnos så jag hoppas det gick bra på bode matten och växtriket. Japp det var nog allt. Vi ses / Isabell




Av Julia o Isabell - 3 oktober 2012 18:37

Hej ;)


Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggade igår men jag kunnde inte komma in på bloggplatsen   

Men igår blev jag i alla fall hämtad tidigare från klubben av mormor och morfar. Så jag och mormor fortsatte på mitt mobilfodral som vi började på i måndags. Jag berättade inte om det i måndags men det var ett sett som jag köpte på panduro i Lördags.

 

Idag i skolan hade vi idrott. Först körde vi någon typ av staffet som inte var särskilt kul. Sen körde  vi bollplätt vilket var kul.

Jag kom 6 eller 7 men sedan var jag helt svetting    Ja det var nog allt för idag men vi ses imorgon / Isabell


Av Julia o Isabell - 1 oktober 2012 19:27

Hej <3


Nu har jag precis skapat en ny omröstning. Förra frågan var ju om vi skulle ha en tävling på bloggen och svaret blev ja men vi väntar nog lite med det men det kommer i framtiden. Men nya frågan är i alla fall om du är kille eller tjej. Så titta i menyn till höger och RÖSTA !!!!!

Just nu är jag även väldigt glad för jag fyller 11 om en vecka       Ska bli kul att se vad jag får :)

 

Jo idag är det ju även första oktober så vi får väl hälsa den nya månaden välkommen och säga hejdå till den förra   

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards