FotoFun

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 22:21

         


Lady Gaga

ja, då lägger vi in ett litet artist inlägg nu.

Vi vill bara säga att vi tycker Lady Gaga har en både fin och ja egen stil med tanken på kött kläningen :p

Men annars tycker vi hon har en fin och annorlunda stil :P


Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 21:52

 

Om Julia:

1. Jag älskar min familj.

2. Jag hatar falska vänner.

3. Jag älskar sol.

4. Jag hatar prov.

5. Jag älskar skolan. (faktiskt är det inte så tråkigt som alla säger)

6. Jag hatar myggor och insekter.

7. Jag älskar att vara på semester.

8. Jag hatar att vara borta hemifrån länge. (jag vet det där lät konstigt)

9. Jag älskar mina bästa vänner.

10. Jag hatar när folk sviker en.


Om Isabell:

1. Jag älskar min familj.

2. Jag hatar myggbett.

3. Jag älskar skolan.

4. Jag hatar taskiga personer.

5. Jag älskar min Julia & mina andra vänner såklart.

6. Jag hatar när föräldrar bråkar.

7. Jag älskar ärliga och snälla människor.

8. Jag hatar läskiga grejer.

9. Jag älskar godis. (ps! jag är inte godis missbrukare.)

10. Jag hatar kedje sms.

Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 21:47

  

Ja paus från idol.

Men ja stackars André som såg ut att må väldigt dåligt...

  

Men annars var han ju bra :)

Fast dock tycker vi att Emil ska åka ut, för att vi tycker inte han har varit så bra de sista gångerna....

Men det är vad vi tycker :P


Ps! AMANDA PERSSON ÄGER :P / Julia & Isabell :p


Hoppas inte Olle åker ut, han är sååå gullig i sitt FLUFF :d



Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 19:05


Hahhahah............

Idag sjöng ja och min klass denna hela tiden.

Vi typ sprang runt i skolan efter teatern var slut och typ skrek och sjöng :D:D

Damp klass :p

/ julia :P

Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 18:27

     

Ja då har vi haft våra sista teater konserter idag :(

Hela denna veckan har vi haft cabaré, och fy vad kul det har varit att spela teater med sin bästa klass :D:D

När vi började öva trodde vi att vår teater skulle vara jätte dålig eftersom ingen typ kunde någonting :p men efter dessa tre dagarna när vi har haft teater konserterna har vi lyckats med allt :D

Skööönt med att ha det sååå kul :D


Vår teater som vi spelade heter : The new begining :D

Den handlar om att en tjej vid namn sally är på en hårdrocks festival och ska försöka hitta sin mamma som är en stjärna, som då ska sjunga på denna festival. Till hennes hjälp får hon två vänner vid namn Ben och Jerry som försöker hjäpa henne att hitta sin mamma, när Sally då hittar sin mamma i VIP logerna så måste då mamman(Roxy) välja musiken eller Sally. Eftersom Roxy hade missat så mycket av Sallys liv för att hon varit stjärna väljer hon Sally. När Roxys maneger Connie märker detta bli hon förkrossad och bestämmer sig för att inte låta Sally typ träffa Roxy, men Roxy skrev en lapp till Connie att hon lämnar kändis livet. När Sally och Roxy skulle träffas efter konserten så hittar Sally lappen som Roxy skrev och trodde att lappen var till henne och bli förkrossad över att Roxy lämna henne så. Men efter Sally hade gått tillbaka till Ben och Jerry så berättar Sally att Roxy inte ville ha med henne att göra, tills några tältare kommer in och säger till Sally att Roxy letar efter henne. När då Sally och Roxy åter igen möts förklarar Roxy att lappen var till hennes maneger Connie och så löser allt sig.


ps! mycket förkortad version :p Xd

orkar inte skriva allt i detalj för då skulle det blivit tretton sidor :p


Men i alla fall det var kul :D


/ julia :)

Av Julia o Isabell - 21 oktober 2011 18:15

 

Ja då är det idol idag :D:D

Vad kul :D

Jag o Bell älskar idol, fast det var synd att Denise åkte ut :( men jaja vi har bra sångare kvar.

Exempelvis Molly,Olle,Moa, Amanda Persson, Robin :D


Undra vem som vinner? :s

Alla är så duktiga och alla har en egen stil, det kommer bli svårt att ringa och rösta på någon speciell :p


Men vi tror att Robin och Amanda Persson kommer vara i final :p men det är bara vad vi tror. :p


Ja då får ni gärna visa vem ni tror kommer vinna genom att rösta på omröstningen :D

Ps! Visa vad du tycker ;)


Lite musik smilysar :D

En orkester:

              

Hahahha... Grymma är de :D

ja lite random :P

Av Julia o Isabell - 16 oktober 2011 15:50

   Ja då har gästerna kommit och vi har ätit tårta :D

Gott! och så har Bellan öppnat paketen som hon fick :D(Det viktigaste det vill säga :P) / Julia :P

Men ja nu sitter vi här och skriver :D

Juste ja! Bilden förställer Isabells present som hon fick av sin vän :D

Det är ett skuggblock som man skissar så kommer det fram olika bilder :P

(Lite svårt att förklara XD) men hoppas att ni fattar :p


Men ja vi ska ha det kul :D

Det ska ni med! :p

Ja ska fortsätta fira Bell så ni får ha det bra här :D:D

Bye :)

 

Av Julia o Isabell - 16 oktober 2011 13:31

 

GRATTIS BELLAN :D

Idag firar vi min bästa kompis Bellan :D:D

Gud vad stor hon har blivit 10 bast herre gud! :)

Kommer ihåg henne när hon var två år, en liten liten Isabell men nu tio :D

Nu har vi ju känt varandra i nio år OMG! :p

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen Bell :D:D

  


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards