FotoFun

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 18:35

HEJ


Ja nu tänkte jag att jag skulle göra överasknigs inlägget =)

Överasknigs inlägget kommer att handla om................................................
.............Pennor =P

Ja det låter lite anorlunda men ändå lite spännande =)

Jag har tagit bilder på 2 st pennor som jag kommer att lägga upp tillsammans med lite fakta =)


Här kommer bild på penna nr 1

     


Fakta


* Jag köpte den på Fuerteventura (en kanarieö)

* Den är för stor för en vanlig pennvässare så man måste vässa den med en slöjd kniv och vi har ingen sådan hemma så jag använder denna penna som prydnad

* Jag tror vi fick den gratis


Här är penna nr 2

   


Fakta


* Jag har köpt den i Tyskland

* Den kostade bara typ 10 kr

* Det är en bläck penna

* Den har gått i sönder lite fast det syns inte


Ja det var det =)


Var inlägget intresannt ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 17:14

Hej <3 <3  <3


Nu har jag precis varit ute och spelat badminton med pappa =)


Ja rubriken kanske låte lite konstig men det finns en låt som heter så som jag tänkte visa i detta inlägg =)

Ja videon spelades in någon gång på 1900-talet tror jag =P

Så den är ganska gamal men ändå rolig =)

Ja den handlar om................................ja det är svårt att föklara så ni får se själva ;D


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ


Och här är videon =)


Var den rolig ? Kommentera =)


Ja nu när jag tittade på youtube så hittade jag en annan rolig video som jag älskade när jag var lite =)

Så jag tänkte visa den också =)


Här är länken om man vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=3RxTM36VKUY&NR=1


Och här är videon =)

Var den bra ? Komentra =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 15:00

Hej =D


Ja man skulle kunna tro att detta är ett överaknigs inlägg, men faktist inte det här är mer ett om det händer något speciellt inlägg =P


Jo det är så här att mina föräldrar har ett företag där dom säjer garn, halsband och mycket mer =)

Ja så nu har mamma givit mig typ 10 hlasband =P

Så jag tänkte visa några bilder på dom 10 halsbanden =)

           


Vilket halsband tyckte du bäst om ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 13:50

Hej =)


Ja jag har ju skrivit om ett spel som heter sims 3 =)

Ja dom flesta vet säkert redan vad sims 3 är men om inte så tänkte jag visa en video =)

Ja innan har jag ju sagt att ni ska söka i bloggen men nu tänkte jag visa så att alla förstår =)


Här är länken om man vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=LPnK9JHoddc


Och här är videon =)

Ja nu när alla vet vad sims 3 är så tänkte jag visa ett annan sims video =)


Jag tänker inte säga vad den handlar om det får ni se själva =)

Men den är ganska sorlig ;D


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=KYHCU2KvVaM&NR=1


Och här är videon =)

Var den bra ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 12:10

Hej :D


Nu tänkte jag att jag skulle göra mode inlägget som finns med i dagens schema =)

Ja som vanligt handlar det om mina kläder idag =P

Fast igår så fick jag en fråga om jag inte kunnde visa kläderna på mig, och jo det kan jag börja göra nu =)

Så idag så får ni se kläderna på mig också =)

Men jag är ingen model så bilderna är inte av mäster kvalite precis =P

Här kommer några bilder på kläderna :D

       

Ja och såhär ser dom ut på mig =)

   

Som sagt är jag ingen model men jag tyckte det blev ganska bra faktist =)


Vad tyckte du ? Kommentera =)


PS: Jag tror det blir två video inlägg idag ;D


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 10:57

Hej :)


Just nu så är jag väldigt glad, ja ni undrar säkert varför ;D

Jo det är så att..............................................V
år blogg slog rekordet med 15 besökare på en dag och 95 sidvisnigar <3<3<3

Ni är BÄST och då menar jag verkligen BÄST <3<3<3 För er som undrar var förra rekordet bara 11 besökare på en dag =)


Ja nu har jag precis gjort mina läxor (dom jag berättade om igår)

Ja om ni inte minns så visar jag en bild =)

 

Japp det var min matte läxa det, Ja här kommer schemat för idag =)


* Något video inlägg, vet inte riktigt vilket video inlägg men jag hittar säkert nått

* Några om oss inlägg

* Ett överasknings inlägg

* Ett inlägg om det är något speciellt

* Ett mode inlägg


Ja det kanske kommer något annat inlägg sen men jag tror vi börjar så =P


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards