FotoFun

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Julia o Isabell - 5 maj 2012 14:15

Hej hej! Nu är jag Julia hos Isabell :D

Vi tänkte dela med oss av en ny hittad kändis som är åtta år och är en stor begåvning enligt oss!

Alltså han ÄGER JU!!


Kolla in på hans youtube konto mattybraps om ni vill se fler videos (som jag tror att ni vill, för han äger!).









Av Julia o Isabell - 5 maj 2012 12:04

Hej


Ja nu kommer hissen & dissen som idag ska handla om mat =)

Här kommer den =D'



                           Hiss             &            Diss


                           Läsk                   &                Vatten    

                                    Kött                    &                Sallad

                                    God mat             &                Äklig mat

                                    Gurka                 &                Tomat

                                    Paprika              &                 Morrötter


Ja det var lite svårt att göra eftersom att alla tycker olika och igentligen gilllar jag morrötter fast paprika är godare tycker jag =)

Vad tycker ni ? Komentera


Vi ses / Isabell

                             

                           


Av Julia o Isabell - 5 maj 2012 10:51

Hej


Ja innan sa jag ju stt det skulle komma ett mode inlägg =D Så det kommer nu =)

Ja idag får det handla om mina kläder ;D

Ja här kommer lite bilder :D

     

Ja jag har tyvärr inte någon bild när jag har dom på mig   

Och jag vet att det inte blev så mycket text i det här inlägget men jag kom inte på något att skriva =P


Ja nu ska jag på en cykel och springrunda med pappa så jag fixar Hissen & Dissen när jag kommer tillbaks =)


Vi ses / Isabell  


Av Julia o Isabell - 5 maj 2012 10:19

God morgon på er =)


Ja ni kanske läste om att jag tog en spruta i onsdags. Och det gör fortfarande ont =( Dumma spruta =P


Ja nu till idag Lördag =)

Ja nu har jag precis ätit frukost så nu ska jag blogga =)

Ja igår fick jag en fråga om vi inte kunnde lägga in fler Hissar & Dissar på bloggen. Så det tänkte jag göra idag men ni får veta vad den handlar om senare ;D Och så kommer det nog ett mode inlägg också =)


Ja nu ska jag göra inläggen jag precis berättade om =)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards