FotoFun

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Julia o Isabell - 2 maj 2012 17:20

Hej


Ja jag sa ju att jag skulle leka med Molly =)

Men det var fint väder där ute   Så jag gick ut och lekte lite med Fluff och spelade badminton med pappa ;D

Ja här kommer lite bilder på när jag lekte med Fluff =)


   

Ja här var bilderna på Fluff men sen gick jag in och lekte lite med Molly =)

Ja här kommer bilderna på molly ;D

     

Ja nu ska jag snart äta och sen ska jag leka lite mer med Molly =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 2 maj 2012 15:58

Hej nu har jag kommit hem från skolan =)

Ja idag i skolan hade vi slöjd och jag blev klar med mitt mobilfodral som jag har gjort ganska länge nu =)

Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag leka med Molly och ta lite bilder. så jag bloggar mer då ;D


Vi ses / Isabell                                                                          

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards