FotoFun

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Julia o Isabell - 14 maj 2012 19:09

HEJ !!!!!


Nu har jag precis ätit kvällsmat och tittat på TV =)

Till kvälls mat åt vi hamburgare........................................
..................................................
......Mums   


Ja för att fylla upp inlägget lite så lägger jag in några bilder på min hamburgare =)

        

Väldigt god =)

Så om du inte vet vilken hamburgare du ska ta, så kan du ta den fast alla tycker olika så du kanske inte tycker den är god =)

Men det tycker jag ;D


Ja nu ska jag snart kolla på TV =)

Och föresten så kommer jag nog inte göra ett till mode inlägg idag, men jag tror det kommer imorgon =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 14 maj 2012 17:16

Hej !!!!! <3


Ja igår så skulle jag ju gära ett mode inlägg men jag va ju med Julia =) Så jag hann inte göra det då =(


Men nu så tänkte att jag skulle göra det =)

Ja mode inlägget idag får handla om mina kläder igår =P

Här kommer några bilder =D

        

Ja då var det försenade mode inlägget klart =)

Ja jag kanske lägger in ett till idag på mina kläder imorgon =)


Vad tycker du ? Kometera =)


Nu ska jag och pappa snart åka till MC donalds och köpa mat =)

Så vi ses när jag ätit klart =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 14 maj 2012 14:33

Hej <3


Nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite lunch =)

Ja igentligen har jag ju redan ätit i skolan men på måndagar så brukar ju mina mormor och morfar hämta mig och då brukar jag äta en gång till eftersom dom inte ätit =D

Ja nu finns det inte så mycket mer att säga så för att inlägget inte ska bli för kort så visar jag några bilder på lappar som jag hade i en hel lektion i skolan =)

Bara så att ni vet så är det inte jag som skrivit dom utan mina kompisar =)

Här kommer några bilder =)

       

Ja dom är lite suddiga men jag kunnde inte få ljuset perfekt =P

Här kommer en beskrivnig var jag hade lapparna någonstans =) 


Krama mej: Denna lapp som är längst upp hade jag på magen =)


Ha en bra dag: Denna lapp hade jag på ryggen =)


Hej svejs: Denna lapp hade jag på mitt diadem (stavnig ?)


Hejdå: Denna lapp hade jag också på ryggen =)


Ja det var alla laparna. Jag gillar faktist sånna lappar förutom när man har skrivit något taskigt på dem tillexempel "Jag är dum."

Men annars är dom roliga =)


Gillar du sånna lappar ? Komentera =)


Ja det kommer som sagt ett mode inlägg sen så håll ögonen öppna =)


Ja nu ska jag hjälpa morfar att lägga vårt pussel (det som vi håller på att göra.) Om ni inte kommer ihåg pusslet så kan ni söka på det i bloggen ;D


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards