FotoFun

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Julia o Isabell - 15 maj 2012 18:47

Hej <3


Ja jag lovade ju att jag skulle göra ett mode inlägg om mina kläder idag =)

Fast jag kan ju inte ta av mig kläderna och fota dom =P

Så inlägget får handla om mina skor istället =)

Här kommer några bilder =)

         

Jag ber om ursäkt för att dom är så suddiga !


Ja nu ska jag se på TV så jag bloggar mer imorgon =)


Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 15 maj 2012 17:39

Hej ;D


Nu har jag precis spelat ett roligt spel som jag vill dela med er =)

Ja spelet heter Eldpojken & Vattenflickan: skogstemplet.

Spelet finns på en bra spel sida som heter  www.spela.se 


Ja spelet går ut på att ta sig ut ur templet genom att klara olika banor =)

Om ni spelar det så får man veta mer =)

Här kommer länket till spelet : http://www.spela.se/spel_/Eldpojken--Vattenflickan-Skogstemplet.html 


Här kommeren bild från spelet =)

  

Om du testa spelet var det kul ? Komentera =)


Det finns ett spel som är nästan likadant bara ett annat tempel och andra banor http://www.spela.se/spel_/Fireboy--Watergirl-2-Ljusets-tempel.html


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 15 maj 2012 16:52

Hej =D


Nu har jag precis kommit hem från skolan =)

Ja idag i skolan hade vi gympa. Vi spelade fotboll =)

Ja fotboll är ganska kul men jag är inte så bara på det, så det är typ ingen som passar mig =(


Vad tycker du om fotboll ? Komentera =)


Ja just nu lyssnar jag på musik med katy perry =)

Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn =)


Jag sa ju att det skulle komma ett mode inlägg idag så det kommer strax ;D

Och sen kommer det nog lite andra inlägg också =)


Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards