FotoFun

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 19:04

Hej !


Ja idag kl 21:00 så är det ju dags för Eurovision )


För er som inte vet vad Eurovision är så är det typ den lite större finalen av melodlodifestivalen fast alla länder i Europa deltar =)

Och det heter egentligen "Eurovision song contest" Bara så ni vet ;D


För att tävla i Eurovision måste man vinna melodifestivalen i sitt land

Så den som deltar från Sverige blir alltså Loreen med Euphoria =)

Ja för att stöta Loreen så lägger jag upp henns låt =)

Länken kommer stå under =)

Länken:  http://www.youtube.com/watch?v=t5qURKt4maw


Ha en bra kväll / Isabell


(Oj jag glömde säga att detta var dagens video inlägg)



Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 17:29

Hej =D


Nu tänkte jag visa mina suddigum som står på mitt skrivbord =)

Ja jag använder faktist inte suddigumen eftersom jag tycker dom är för fina för det =P


Ja jag kan lova att allt förutom den blå byggnaden som man ser i bakrunden ibland (hittade ingen bra bild på bara den) är suddigum :)

Ja här är min suddigums stad/värld =)

       

Japp det var den staden det =)


Ja komentera gärna om ni har något passande namn på staden =)

Ja ni får såklart kommentera om ni vill säga att det är typ fint och så också =P


Video inlägget kommer nog någon gång run kl 19:00 =)


(Jag vet att detta inlägg inte fanns med i planeringen men jag tänkte att jag kunnde göra det ändå. Jag vet att det var ett udda inlägg också)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 15:38

Hej =D


Nu har jag precis varit och handlat med mina föräldrar =)

Men det är inte det jag ska berätta om nu utan min bok =)


Boken heter "Flickornas historia" och handlar om flickor under olika tider tillexempel medeltiden och järnåldern =)

Jag kan tyvärr inte skriva det som står på baksidan för det står jätte mycket text och så förstår man inte riktigt =P


Men jag har en bild =)

 

(Bilden är tagen av: Isabell)


Ja boken är både intresant och bra men ibland förstår man inte riktigt =P


Betyg:          


Vi ses / Isabell


   



Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 13:31

Hej =)


Ja nu tänkte jag visa 2 bilder på min muffins jag ritade för några veckor sedan =)


Jag vet inte vad det är för sorts muffins jag ritade licksom bara för att det var kul.

Så sa min kompis att jag kunnde rita en muffins så då gjorde jag det ;D


Men ni får gärna komma men förslag vad det kan vara för sorts muffins i en komentar ;D


Ja här är bilderna =)

   

Själv tycker jag den är fin och söt =)


Vad tycker du ? Kommentera gärna =)


Ja det var allt just nu =)

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 11:16

Hej igen =)


Ja nu kommer mode inlägget som ska handla om................................................
....Mina kläder idag (ja det kanske inte bara är jag som märkt att det alltid handlar om mina kläder.)


Ja det finns inte så mycket mer att skriva men om ni undrar varför det är två bilder på mina byxor så är det för att det är både fram och bak ;D


  

(ursäkta suddig bild)

 

Fram

 

Bak

 

Och såhär ser kläderna ut på mig

(jag är inge modell men jag tycker det blev rätt bra)

 

Ja i bakrunden ser ni mina föräldras rum =P

Jag brukar ta bilderna där eftersom den speglen dom har i rummet är lagom stor =P


Ja vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 26 maj 2012 11:05

God morgon <3


Nu har jag precis ätit frukost och kollat lite på TV =)

Ja jg har inte så mycket mer att säga men jag tänkte visa dagens planering =)



Planering    (Planeringen gäller 26/5 2012)


* Ett mode inlägg

* Video inlägg

* Ett bok tips

* Min ritnig


Japp så ser planeringen ut om det är något ni undrar över kan ni skicka en komentar eller fråga =)

Ja som igår så kommer det nog kanske fler inlägg än dom som står i planerigen =)


 Mode inlägget kommer snart ;D


Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards