FotoFun

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 17:53

Hej :D


Ja nu tänkte jag visa er en ritnig av ett träd =)

Ja det är faktis inte jag som ritat den utan Julia =P

Jag tror att hon ritade den när vi lekte och sen glömde hon den här hos mig :P

Så nu står den här över mitt skrivbord på en hylla =)


Jag hoppas att det är okej för henne att jag visar den =P

Ja såhär ser den ut:


Ja det här blir nog det sista inlägget idag eftersom det är skola imorgon =(

Men var inte ledsna jag bloggar mer imogon =)


(kanske lite tidigt att säga god natt men jag kommer ju inte blogga mer idag så jag får säga det nu.)


God natt / Isabell

 
Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 13:51

Hej :D


Ja nu tänkte jag visa er en låt som jag går och nynnar på =)

Låten heter "Call me meybe" och sjungs av Carly Rae Jepsen (konstigt namn enligt mig.)

Låten ligger även etta på topplistorna på spotify (en musik sida jag använder)


Ja här är länken till videon:  http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic&feature=fvwrel

Och här är videon =)

Lite konstig video men låter äger (enligt mig.)


En sak ni kanske inte håller med om är att hon liknar Loreen lite i håret =P

Och jo på tala om Loreen så vann hon eurovision igår <3 Hon kom etta =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 11:36

Hej ;)


Ja nu tänkte jag att det var dags för mode inlägget =)

Och det ska som vanligt handla om kläder =P


Ja finns inte mycket mer att skriva så jag visar er dagens kläder direkt =)

     

Och såhär ser det ut på mig ;D

 

(Jag är ingen modell)


Ja för att inlägget inte ska bli för tråkit visar jag en grej jag kom på när jag laddade upp bilderna



Humör:

En glad Isabell   


Ja nu måste jag städa Fluffs bur =P


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 10:38

   Hej hej igen!

Ja igår var jag och hela min familj på en underbar utflyckt.

Jag kan säga att det var min brors ide att översaka mamma som fyllde år i veckan med en sådan present.

Mamma hade alltid drömt om att få åka till Kåseberga och i lördes så blev den drömmen verklig!

Vi åkte till Kåseberga utan att mamma visste om det hon trodde vi skulle någon helt annan stans men när vi var framme blev hon SÅÅÅÅÅ glad när hon såg Kåseberga skylten!


Kåsebärga är "känt" för sina stora stenar som sägs ha flyttats av vikingar för länge länge sedan och när vi såg de så märkte vi att de måste ha flyttat de för naturen kunde inte placera stenarna på den platsen de stod på idag!


Det kommer bilder på Kåseberga och stenarna jag skriver om men först lite sommar bilder som jag tog från Kåseberga sen stenarna! :D


 

     

Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 10:34

God Morgon =)


Ja idag är det ju morsdag så har vi "firat" mamma =)

Eller vi sjöng ju inte men jag gav henne en teckning =)

Ja så här ser teckningen ut:

 

Är den fin ? Kommentera gärna =)


Ja idag är det inte bara morsdag utan också min kompis OLGAS FÖDELSEDAG =)


GRATTIS OLGA PÅ DIN 11 ÅRS DAG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG =) 


HURRA !       HURRA !        HURRA !


Ja nu när vi har "hurrat" så tänkte jag visa planeringen för idag =)


Planering      (Planeringen gäller 27/5 2012)


* Ett mode inlägg

* Ritnig

* Ett video inlägg

* Grattis till Olga och mamma (detta inlägg)


Ja det kommer nog bli fler inlägg men vi börjar med dom =)


Ja nu har mina mormor och morfar kommit som dom brukar på söndagarna =)


Ja vi ses / Isabell 

Av Julia o Isabell - 27 maj 2012 09:23

Hej hej allihopa ni kommer ihåg att jag gjorde en ganska stor satsning på modell yrket och frågade en model dirketör om var och hur man kunde bli modell och så!


Nu ska jag berätta hur det gick och vad hon svara.

Jag skickade ju ett medelande på hennes email och hon svarade såhär!


från modeldirketören:


Hej hej! Vad kul att du är intresserad. Ja du kan bli modell när du är 16 år men längden måste vara 170 centimeter för 16 åringar.

Man kan söka till modell yrket på en hemsida jag kommer skicka till dig.


Hoppas det går bra för dig!


Jag fattade inte att hon ens svarade!

Jag blev ganska häpen och GLAD! :D

Men jag är inte tillräkligt lång ännu därför måste jag VÄXA haha xD


Så vad har vi lärt oss av detta!

GE ALDRIG UPP DINA DRÖMMAR men PS! Man MÅSTE vara försiktig med de man tar kontakt med som man INTE känner det är mycket VIKTIGT att man inte lämnar ut privat information utan att veta vem personen är!


Jag skickade medelandet till modelldirektören för jag hade bra källor på att hon var en riktigt!


Ha det bra allihopa och ta hand om er! :)<3 /Julia

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards