FotoFun

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Julia o Isabell - 16 maj 2012 19:12

Hej <3


Ja det jag ska skriva om är ingen artist precis men det var den mest passande kategorin ;D

Jo det jag ska skriva om är en modell =)

Ja denna modell heter Allison och är med i "top model all stars" som går på tv 3 på tisdagar kl 20:00-21:00 =)

Ja jag tycker hon är typ världen sötaste men samtidigt ganska läskig ;D

Kolla dom här bilderna =)

           


Visst är hon söt ? Kommentera =)


Ja jag tycker som sagt att hon är super söt =)

Jag önskar faktist att jag såg ut sådär =)

Men jag är nöjd med mitt utsende men hon är ändå super söt enligt mig =)


Vill du ha mer bilder på henne så kan du söka på "Top model all stars allison" på google =)


Nu ska jag spela lite mer badminton med pappa =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 16 maj 2012 18:09

Hej <3


Nu har jag varit ute och spelat badminton men pappa =)

Jag har faktist inte mer att skriva =P

Men jag bjuder på en bild som jag och min kompis Olga tagit =)

 

Ja den har varit med i bloggen tidigare så ni kanske känner igen den =)


Ja jag tänkte lägga in några bilder på när jag och Olga spelade =)

   

Ja det var nog allt =)

Nu måste jag äta kvällsmat så jag bloggar mer ikväll ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 16 maj 2012 17:02

Hej =D


Nu har jag precis kommit hem från skolan =)

Ja nu är jag ledig väldigt länge så jag kommer nog blogga ganska mycket ;D

Ja såhär ser min planering ut:


Ledig Torsdag & Fredag + Ledig i helgen = Skönt ;D


Ja så ser det ut..........................hahaha =)


Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag kanske spela badminton med pappa =)


PS: Den lilla saken i min planering är ett plus tecken ;)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards