FotoFun

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Julia o Isabell - 4 maj 2012 17:01

Hej nu har jag varit ute och lekt med Fluff =)

Ja nu ska jag spela badminton med pappa men han pratar med mamma och blir aldrig klar =P

Men jag sa ju att jag nog skulle göra ett mode inlägg så jag tänkte göra det nu =)

Fast jag har inte så mycket mode att skriva om så vi får ta mitt haldsband =)

Ja här kommer två bilder jag tog på haldsbandet typ nyss ;D

   

Ja dom är lite suddiga men det ska typ likna en blomma och ett hjortron =P


Rolig fakta =)


* Mamma köpte det i lappland

* Jag visste inte att jag hade det innan jag hittade det i gardroben

* Först satt det ihop trasslat med ett annat haldsband


Ja jag vet faktist inte varför det är ett hjortron på den =P


Ja nu har pappa nog snart pratat klart =D

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 4 maj 2012 15:07

Hej nu är det äntligen FREDAG och jag har precis kommit hem från skolan =)


Ja just nu lyssnar jag på musik och kollar lite saker på dator    &   

ja det finns inte så mycket mer att skriva om =P Men jag ska skriva mer senare och det kanske kommer ett mode inlägg  ;D


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards