FotoFun

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 21:00

Hej =D


Ja nu tänkte jag att det var dags för det stora video inlägget jag skulle göra idag jag menar kl är ju 21:00 =P

Ja video inlägget ska idag handla om................................................

........Katy Perry


Ja för er som inte visste det är Katy Perry en artist =P

Och jag tycker hon är en jätte bra sångerska =)

Jag tänkte att vi skulle börja med lite fakta om Katy Perry =)

Jag vet ej om allt är sant för jag läste det i en tidnig på badhuset =P


Ja det stod typ såhär (det stod ju mer men jag orkar inte skriva allt och jag kommer inte ihåg allt heller)


Katy Perrys båda föräldrar var präster.

Så Katy Perrys karriär började i kyrkan eftersom hon sjöng där.


Ja det var ganska lite fakta och jag vet inte riktigt om det stod så =P

För mer fakta gå in på   www.google.se


Ja nu tänkte jag att vi skulle börja med låtarna =)

Jag kommer även skriva länken till låten under =)


Länken: http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=98WtmW-lfeE

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=Ahha3Cqe_fk

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=kTHNpusq654


Länken: http://www.youtube.com/watch?v=F57P9C4SAW4

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=uuwfgXD8qV8


Ja det var alla bra låtar med Katy Perry som jag känner till =)

Så nu tänkte jag visa en lite konstig men ändå bra låt med Katy Perry =P

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=tWbLkXhGEmo


Ja efter detta inlägg orkar jag inte blogga mer idag =P


Men vi ses imorgon ;D

God kväll / Isabell

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 19:23

Hej :)


Ja här kommer hissen & dissen som idag eller jag kanske ska säga denna vecka (ska försöka göra en hiss & diss i veckan) ska handla om................................................
....................................VÄDER =)


Ja det finns inte så mycket mera att säga så här kommer hissen & dissen =)



                                          Hiss                   &                    Diss 

                                          

                                                  
        Sol och värme       &                    Regn och åska

                                                  
        Ösregn                  &                    Små regn

                                                  
        Fint väder             &                    Dåligt väder

                                                  
        Fjärillar                 &                     Myggor

                                                  
                              &                         

               

Ja det var kanske en lite konstg och kort hiss & diss =P

Ja det låter tillexempel konstigt att jag gillar ösregn men inte små regn =P


Men när det små regnar så blåser det oftast och då blir det väldigt kallt. Och om det små regnar brukar man tänka att det inte är så farligt och stanna ute men det är det eftersom det är så kallt    

Men om det ösregnar så brukar man gå in och då slipper man frysa =P


Vad tycker du ? Kommentera gärna =)     


Ja det stora video inlägget kommer lite senare ikväll =)


Vi ses / Isabell

                                                  
        

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 17:30

HEJ


Ja jag vet att detta inlägg inte finns med i planeringen men jag tycker det är bättre med fler inlägg än med mindre =P


Ja okej nu ska jag komma till saken =)

Jo det var såhär att jag skulle hjälpa pappa att tända grillen (vi ska grilla idag.)

Men jag orkade inte hjälpa till så jag började klättra på stolpen till vår tvätlina


Stolpen ser ut såhär ;D

 

Och sen när jag gled ner för stolpen och tittade på mina händer såg det ut såhär.............................................

 

Dom är GRÖNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja det kanske inte syns men jag lovar dom är gröna =O


=O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O =O


Ja detta var ett udda inlägg men sånt behövs ibland ;D

Ja nu måste jag tvätta händerna =P


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 15:48

Hej ;D


Ja som rubriken säger blir detta ett ganska kort mode inlägg =P

Men det är ju bättre än inget, Eller hur ?


Ja det "korta" mode inlägget får idag handla om................................................
.....................Min broshc <3


Ja här är en bild =)

 


Rolig fakta


* Det tyget man ser i bakrunden är mitt täcke

* Jag köpte det på marknaden som jag var på förra helgen (om ni är nya läsare eller bara glömt kan ni läsa lite bakot)

* den är hand virkad


Japp nu är jag klar med bloggnigen för ett litet tag men dom andra inläggen kommer också fast lite senare =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 15:22

Hej <3


Ja i planeringen för idag står det ju att jag ska göra ett inlägg om vårt prov som vi gjorde i skolan igår (jag fick även en fråga om jag inte kunnde göra detta inlägg.)


Ja provet Handra om norden =)

Länderna i norden är Danmark, Norge, Sverige, Finland och Island för er som inte vet det =)

Ja på provet ska vi kunna märka ut berg, sjöar, städer och m.m i norden =)

Ja tänkte visa lite bilder på provet, så här kommer det:              (Om ni har några frågor om provet kan ni bara skicka en komentar)

       

(sista bilden är INTE för att skryta)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 25 maj 2012 15:07

Hej =)


Ja idag är det fredag och jag har precis kommit hem från skolan =)

Ja just nu lider bloggen av inläggs torka =P

Men det ska ta slut idag för jag har ganska många saker att berätta/visa.


Kolla gärna in planeringen här under =)


* Ett inlägg om vårt prov (som vi gjorde igår i skolan)

* Ett mode inlägg

* En hiss & diss

* Ett stort video inlägg om en viss artist jag gillar


(Planeringen gäller fredagen 25/5 2012)


Låter det bra ;D


Ja nu kommer mode inlägget och inlägget om provet (dom andra inläggen kommer också idag fast lite senare)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards