FotoFun

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Julia o Isabell - 1 maj 2012 19:26

Hej


Nu har jag precis ätit kvällsmat och tittat på tv. Ja det finns inte så mycket mer att säga så jag bjuder på några bilder på min kvällsmat =P


     

Ja det var allt. Ja nu ska jag se på tv så jag bloggar mer imorgon efter skolan =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 1 maj 2012 14:54

Hej


Idag leker jag med en kompis från min klass =) Ja nu har vi precis varit ute på en promenad och tagit lite bilder som vi tänkte visa. Ja fast vissa är tagna i min trädgård ;D Här kommer bliderna =)


   

Klotter =)

     

Vi som spelar badminton :)

   

Vi och Fluff =D

 

Mitt hus =)


Ja det var alla bilderna


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 1 maj 2012 10:09

God morgon


Nu har jag precis ätit frukost och tittat på tv och nu tänkte jag blogga lite =)

Ja här på Fotofun har vi ju inte så mycket mode Så jag tänkte göra ett inlägg om mina kläder :)

Och jag har även skapat en ny kategori som heter Mode =)

Ja här kommer mina kläder =)


     


Och såhär ser det ut på mig


   


Ja det var allt just nu vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards