FotoFun

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia o Isabell - 11 maj 2012 19:35

Hej


Inann i veckan fick jag en fråga om jag inte kunnde lägga ut bilder på min stad

Ja ni gamla läsare kommer säkert ihåg att jag ett tag ritade en egen stad =)

Och lite nyare läsare kan bara backa lite så förstår ni =)

Ja nu är jag faktist klar med min stad och har gjort en till =)

Här kommer lite bilder på den första =)

     

Ja det var den första =)

Om ni undrar varför det är fler bilder på den andra staden är det för att det blev fler bra bilder på den =)

Här kommer den andra =)

         

Ja denna har jag inte färlaggt än men när jag gjort det ska jag visa den ;D


Blev dom bra? Komentera

Vilken blev bäst ? Komentera


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 11 maj 2012 16:33

Hej


Nu tänkte jag visa lite bloggar som jag (Isabell) läser =)

Här kommer det =)


www.thesims4everlover.bloggplatsen.se


www.mandamonki.bloggplatsen.se


www.the-sims3-world.bloggplatsen.se


www.tyamya.bloggplatsen.se


www.mapachasims3.bloggplatsen.se


www.simmie.bloggplatsen.se


www.erikassimsblogg.bloggplatsen.se


www.simslyx.bloggplatsen.se


www.simsdeluxe.bloggplatsen.se


www.simstoppen.bloggplatsen.se


Ja det var nog alla =P

Dom står inte i bäst ordinig bara så att ni vet =)

Om du har en blogg och du vill att vi ska skriva om gör då en komentar tilll detta inlägg =)


Vi ses / Isabell




Av Julia o Isabell - 11 maj 2012 16:25

Hej


Nu har jag gjort mina läxor =)

Så nu ska det bloggas =)

Ja nu tänkte jag visa några bilder på mina läxor =)

Här kommer det:

     

Ja dom är lite suddiga =P

Men det är ganska svårt att ta perfekta bilder ;D


Ja det kommer lite fler inlägg straxs =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 11 maj 2012 15:08

Hej och färlåt att jag inte bloggade igår jag är ledsen för det   


Men det var såhär att jag va med min kompis Olga lekte mellan kl 14:00-18:00. och sen åkte vi till badhuset tillsammans =) Fast vi hann bara bada en halv timme sen stängde badhuset =( Men när vi badat klart skulle vi äta i koskien som ligger där men den var stängd =( Så vi fick äta på burger king istället =)

Så jag var inte hemma förren kl 21:00. Så jag hann inte blogga. Men jag har många saker att blogga om idag ;D


Ja nu måste jag göra lite läxa så jag bloggar efter det ;)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 9 maj 2012 20:16

Hej


Just nu regnar det ute =(

Men jaja =P


Just nu ser jag på tv =)

Ja detta var ett ganska onödigt inlägg för jag har inte så mycket mer att skriva =P            


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 9 maj 2012 19:15

Hej


Ja här på Fotofun brukar vi ju inte få jätte många komentarer så jag tänkte att det skulle bli många komentarer nu =)


Ja om man inte riktigt vet vad man ska komentera om så kommer det några tips =)


1. Vad ni tycker om bloggen

2. Vad ni tycker om just det inlägget

3. Om ni undrar något

4. Om ni ser någon bild som ni tycker är fin, fråga då var den är tagen och sånt

5. Något vi kunnde gjort bättre

6. Någon fråga om oss


Ja det var lite tips =)

Nu ska jag se på tv och imorgon ska jag vara med min kompis Olga från min klass så jag bloggar när jag kommer hem =)


Vi ses / Isabell





Av Julia o Isabell - 9 maj 2012 17:50

Hej ;D


Nu har jag kommit hem från skolan och gjort mina läxor (dom jag berättade om igår.)

Ja nu har jag precis spelat badminton med pappa ;) Det var väldigt kul =)


Idag i skolan hade vi slöjd =) Ja förra veckan på slöjden blev jag ju klar med mitt mobilfodral så idag försökte jag mig på en kudde ;D Men det gick inte jätte bra men det kommer nog bli bra när den är klar =P


Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag äta. Och ja idag slipper jag nog krydda potatismoset..................=)


Jag tror det kommer ett inlägg efter maten så håll ögonen öppna =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 8 maj 2012 17:48

Hej =)


Ja nu har jag precis gjort mina läxor ;D

Ja vissa läxor är lite jobbiga men dom här var ganska kul. Ja för er som undrar så gjorde jag engelska glosor och övade på en texet som också var på engelska =)


Ja idag i skolan hade vi idrott. Vi spelsde fotboll. Det var faktiskt ganska kul för femorna i vår klass hade språkval så det var bara fyrorna på gympan ;D


Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag äta. Fast innan jag äter måste jag krydda potatismoset =P Jo för pappa vet inte hur man gör det och mamma kommer hem lite senare idag.


Vi ses / Isabell                                                         



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards