FotoFun

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 12:10

Hej :D


Nu tänkte jag att jag skulle göra mode inlägget som finns med i dagens schema =)

Ja som vanligt handlar det om mina kläder idag =P

Fast igår så fick jag en fråga om jag inte kunnde visa kläderna på mig, och jo det kan jag börja göra nu =)

Så idag så får ni se kläderna på mig också =)

Men jag är ingen model så bilderna är inte av mäster kvalite precis =P

Här kommer några bilder på kläderna :D

       

Ja och såhär ser dom ut på mig =)

   

Som sagt är jag ingen model men jag tyckte det blev ganska bra faktist =)


Vad tyckte du ? Kommentera =)


PS: Jag tror det blir två video inlägg idag ;D


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 10:57

Hej :)


Just nu så är jag väldigt glad, ja ni undrar säkert varför ;D

Jo det är så att..............................................V
år blogg slog rekordet med 15 besökare på en dag och 95 sidvisnigar <3<3<3

Ni är BÄST och då menar jag verkligen BÄST <3<3<3 För er som undrar var förra rekordet bara 11 besökare på en dag =)


Ja nu har jag precis gjort mina läxor (dom jag berättade om igår)

Ja om ni inte minns så visar jag en bild =)

 

Japp det var min matte läxa det, Ja här kommer schemat för idag =)


* Något video inlägg, vet inte riktigt vilket video inlägg men jag hittar säkert nått

* Några om oss inlägg

* Ett överasknings inlägg

* Ett inlägg om det är något speciellt

* Ett mode inlägg


Ja det kanske kommer något annat inlägg sen men jag tror vi börjar så =P


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 21:29

Hej ;D


Ja ni kommer säkert ihåg Allison som jag berättade om =)

Ja ni som inte läst det kan bara backa lite i bloggen =)

Men som sagt så är hon ju med i top model all stars (Det står när det programet visas i det andra inlägget)

Ja i förra avsnittet skulle dom göra en musik video =)

Så jag tänkte visa den =)


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=m4yCnhkwAlE


Och här är videon =)

Var videon bra ? Kommentera =)


Ja den är ganska kort men det skulle ta jätte långt tid om alla dom som är med i det programet skulle göra varsin 3 minuters video =P

Ja om ni undrar något om videon var inte rädd för att fråga =)


Ja nu ska jag kolla datorn, så nu bloggningen klar för idag ;D


Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 21:20

Hej


Ja här kommer en väldigt rolig vidio som heter The duck song =)

Ja den handlar om................................Ja ni får kolla själva =)

Själv så tycker jag den är väldigt rolig om man kan engelska =)


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q


Och här är videon =)

Ja visst är den rolig ? Kommentera =)


Ja jag tycker att det är en ganska bra låt faktist =P

Och jag älskar att mannen blir så arg =P


Ja det kommer ett till video inlägg snart så håll ögonen på bloggen =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 21:08

Hej =)


Nu har Julia åkt hem så nu tänkte jag köra hårt på bloggen =)

Ja vi börjar med ett mode inlägg som jag lovade innan idag =)

Ja idag handlar det som vanligt om mina kläder idag =)


Bara så att ni vet tog jag bilderna innan jag tog på mig dom, så jag har inte tagit av mig kläderna och fotat dom =P

Här kommer några bilder =)


       

Ja det var bilderna =)


Ja det bvar nog allt för detta inlägg men det kommer fler =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 18:48

Hej hej igen, nu kommer det fler bilder, och alltså mer UNDERHÅLLNING :D (yeay ska ni tänkla nu ahha xd)

Vi har ju redan rekommenderat en ny redigerings sida och nu gör vi det igen, om ni vill att era bilder ska se EXTRA fiiina ut så gå in på

picmokey.se det är den BÄSTA sidan vi vet just nu men om ni har några andra tips så dela gärna med er :D



 

  

    


Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 18:40


Ja då är det en härlig dag med Isabell!

Vi sitter här och är allmänt galna haha xd

Vi har alltid kul du och jag


Haha xD

Jag och Bell kollade på en blogg, och det visade sig att det var en modeldirektör så vi snappade upp hennes HOTMAIl och så skrev jag (julia) till henne hahaha xd Det är ju min dröm att bli model så man får väl ta chansen eller!? ;)


Men ska vänta på svar från henne nu och så meddelar jag er blogg tittare om vad hon svarar :D:D

Isabell blev så paff att jag vågade skicka det så hon är typ i chock nu haha xD


Men som jag alltid har sagt, VÅGA TA CHANSEN men gör det med hjärna och var SÄKER på att du gör rätt och att det känns rätt när du gör någonting!


Vi ska snart lägga upp fler bilder men det kommer sen så häng kvar! ;)


LOVE AND HOPE TO EVERYONE!



Av Julia o Isabell - 17 maj 2012 10:46

God morgon =)


Nu har jag precis ätit frukost och gjort lite matte läxa ;D

Ja läxan var ganska kul men inte jätte =P


Ja som rubriken säger så kommer Julia idag så det blir förhoppningsvis mycket bloggning =)

Jag tänkte visa några bilder på min matte läxa =)

     

Ja det var den läxan =)

Här kommer planeringen för idag:


* Nått video inlägg

* Ett mode inlägg

* Några om oss inlägg

* Något annat inlägg om det är något speciellt


Ja nu ska jag kolla datorn i väntan på Julia =)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards