FotoFun

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia o Isabell - 23 maj 2012 19:24

Hej <3


Förlåt att jag inte bloggat idag men jag hade väldigt mycket läxor idag =(

Men läxorna måste gå före bloggen hoppas jag att ni förstår


Ja idag i skolan hade vi fotbolls tunering (vi mötte bara elever från vår skola.) 

Ja det var väldigt kul faktist =)


Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag gå ut i solen  


Vi ses / Isabell 

Av Julia o Isabell - 22 maj 2012 15:19

Hej <3


Idag hämtade  min pappa mig från skolan kl 15:00 istället för 16:45 =)

Ja igår var jag ju hemma och sjuk men jag tror jag lyckades övertala pappa om att få bada i vattenspridaren endå =)


Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag gå ut =) Och kanske bada i vattenspridaren ;D


Grader utom hus (tror det var i skuggan) är 28,8 =)


Jag bloggar mer sen nu ska jag gå ut                                              


Vi ses om jag inte dör av värmen =P


// Isabell

Av Julia o Isabell - 21 maj 2012 08:34

God morgon =)


Ja idag är jag hemma från skolan eftersom jag är sjuk =(

Men det finns en bra sak med att jag är sjuk jag har ju mycket tid för bloggen =)


Men jag tycker att vi börjar med en förklaring till varför jag inte bloggat så mycket i helgen ;D


Jo det är såhär att mina föräldrar äger ett företag som säljer hobby saker typ som pärlor =)

Så några gånger om året brukar vi åka till en marknad och sälja lite =P

Ja så den här dagen som var i lördags följde min kompis Olga med oss =)

Och sen när marknaden var slut frågade vi om det gick att sova över        Och det gick =)

Så jag har varit upptagen hela helgen =P

Ja ni tänker kanske att jag kunnde bloggat ihop med min kompis men vi gjorde en massa annat så vi hann inte =P


Ja där har ni en förklaring ;D


Ja nu tänkte jag visa några bilder från marknaden =)

       

Och här är den sista bilden på vårt stånd =)

 


Vi ses / Isabell

   

Av Julia o Isabell - 20 maj 2012 17:07

Hej !


Förlåt att jag inte bloggat på några dagar   

Men det kommer en förklaring imorgon jag lovar eller jag vet inte om jag håller det men jag tror jag gör det =P

Ja just nu orkar jag inte blogga men nu när jag gör ett inlägg så kommer den roliga känslan tillbaka =P


Ja ha det bra, vi ses för hoppnings vis imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 18:35

HEJ


Ja nu tänkte jag att jag skulle göra överasknigs inlägget =)

Överasknigs inlägget kommer att handla om................................................
.............Pennor =P

Ja det låter lite anorlunda men ändå lite spännande =)

Jag har tagit bilder på 2 st pennor som jag kommer att lägga upp tillsammans med lite fakta =)


Här kommer bild på penna nr 1

     


Fakta


* Jag köpte den på Fuerteventura (en kanarieö)

* Den är för stor för en vanlig pennvässare så man måste vässa den med en slöjd kniv och vi har ingen sådan hemma så jag använder denna penna som prydnad

* Jag tror vi fick den gratis


Här är penna nr 2

   


Fakta


* Jag har köpt den i Tyskland

* Den kostade bara typ 10 kr

* Det är en bläck penna

* Den har gått i sönder lite fast det syns inte


Ja det var det =)


Var inlägget intresannt ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 17:14

Hej <3 <3  <3


Nu har jag precis varit ute och spelat badminton med pappa =)


Ja rubriken kanske låte lite konstig men det finns en låt som heter så som jag tänkte visa i detta inlägg =)

Ja videon spelades in någon gång på 1900-talet tror jag =P

Så den är ganska gamal men ändå rolig =)

Ja den handlar om................................ja det är svårt att föklara så ni får se själva ;D


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ


Och här är videon =)


Var den rolig ? Kommentera =)


Ja nu när jag tittade på youtube så hittade jag en annan rolig video som jag älskade när jag var lite =)

Så jag tänkte visa den också =)


Här är länken om man vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=3RxTM36VKUY&NR=1


Och här är videon =)

Var den bra ? Komentra =)


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 15:00

Hej =D


Ja man skulle kunna tro att detta är ett överaknigs inlägg, men faktist inte det här är mer ett om det händer något speciellt inlägg =P


Jo det är så här att mina föräldrar har ett företag där dom säjer garn, halsband och mycket mer =)

Ja så nu har mamma givit mig typ 10 hlasband =P

Så jag tänkte visa några bilder på dom 10 halsbanden =)

           


Vilket halsband tyckte du bäst om ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 18 maj 2012 13:50

Hej =)


Ja jag har ju skrivit om ett spel som heter sims 3 =)

Ja dom flesta vet säkert redan vad sims 3 är men om inte så tänkte jag visa en video =)

Ja innan har jag ju sagt att ni ska söka i bloggen men nu tänkte jag visa så att alla förstår =)


Här är länken om man vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?v=LPnK9JHoddc


Och här är videon =)

Ja nu när alla vet vad sims 3 är så tänkte jag visa ett annan sims video =)


Jag tänker inte säga vad den handlar om det får ni se själva =)

Men den är ganska sorlig ;D


Här är länken om ni vill se den på youtube  http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=KYHCU2KvVaM&NR=1


Och här är videon =)

Var den bra ? Kommentera =)


Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards