FotoFun

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia o Isabell - 8 juni 2012 21:34

Hej ;D


Ja nu har jag skapat en ny omröstnig ;D

Jag tyckte liksom att vi behövde en ny iför sommaren :D

Så nu är det en ny omröstnig =)

Rösta gärna ;D


Ja just nu tittar jag på Kalle anka =P

Eller jag kollar inte på det precis eftersom jag spelar dator.

Men det är liksom på i bakrunden =P

Men det är typ slut nu =)

Fast det blev inte ett så mycket bättre =(

Jag menar bumbibjörnarna är nog inte så mångas favorit pogram iallfall om man är i min åldser =P

Ja här är en bild jag hittade på google =)

 

Hahaha :D


Ja detta var kanske ett lite onödigt inlägg =P


God natt / Isabell



Av Julia o Isabell - 8 juni 2012 17:17

Hej =-D


Ja nu har jag bestämt mig för att jag ska skriva lite fakta om Pontus ;D

Ja jag skrev ju om Pontus i förra inlägget men om ni inte minns honom kan ni läsa här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/06/03/8023263-vasteras/


Ja det finns inte så mycket mer att skriva, så här är faktan ;D


Namn: Pontus

Ålder:  8 år

Favorit färg: Mörkblå och grön

Favorit siffra: 8 och 3

Interresen: Idrott och datorer

Facvorit mat:  Korv

Favorit bok:  Vet ej

Favorit djur: Hund och katt

Favorit blomma: Maskros

Födelsedag : 17 November

Favorit land: Irak

Favorit låt: Moves like jagger

Bästis: Nina (min kompis Olgas robot.)


Ja det var det ;D

Om ni undrar har jag själv hittat på allt =P

Ja här är en liten samman fattnig =)


Samanfattnig


Pontus är 8 år och lever livet som robot.

Han njuter av att gå ner till idrottshallen och springa,klättra och hoppa.

Men när man kommer hem är det skön att stätta sig framför datorn.

Och när det är dags att sova drömmer han om sin  alldeles egna  idrotshall.

Så det man kan säga att Pontus är en glad 8 åring med stora drömmar.


Ja kanske lite udda inlägg men ibland behöver man det =P

Ja för att det inte ska bli ett tråkit inlägg med för mycket text.

Så visar jag de bider jag laggt upp på Pontus innan.

   

Som ni kanske ser har jag skruvat ur nyckelringen nu.


Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 8 juni 2012 16:18

Hej :D


Ja nu har jag kommit hem från skolan =)

Eller jag har faktist redan varit hemma i typ en timme =P

Men det var så att jag ritade klart en ritnig som jag började på i skolan :D

Jag skulle rita ett porträtt av Pontus ;D

Ja ni kanske innte minns Pontus =P

Men han är min lilla robot jag köpte på min resa till Västerås =)

Om ni vill kan ni läsa om honom här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/06/03/8023263-vasteras/


Ja såhär blev i allafall ritnigen ;D

 

Man kan nog se vilken som är den riktiga Pontus =P


Men ni får gärna kommentera vad ni tycker om ritnigen =)

Jag fuderar över att kanske lägga upp lite fakta om Pontus ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 juni 2012 18:56

HEJ =)


Ja nu hade jag tänkt att visa den roliga videon jag pratade om innan =)

Ja det finns inte mycket att säga om den. så ni får se själva ;D

Men enligt mig är det bra =)

Fast den är inspelad i typ Norge så det är inget fel på era öron eller datorer =P


Ja det bilr ett ganska kort inlägg eftersom jag ska spela badsminton med pappa =)

Här är länken till videon:  http://www.youtube.com/watch?v=f8E07NEZMAs

Här är videon =)

Haha lite konstig video =P


Ja nu ska jag spela badminton med pappa =)

Ha en bra kväll / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 juni 2012 16:20

HEJ :D


Idag slutade vi skolan kl 14:00 som vi brukar =)

Och då blev jag hämtad av mina mormor och morfar och så åkte vi till stan :D

På stan handlade vi ett par skor till skolavslutningen och sedan åt vi lite fika =)

Sedan åkte vi till museet och kollade på en utställnig men JÄTTE och då menar jag JÄTTE fina kläder.

Tyvärr har jag inga bilder från museet =(

Men  istället tänkte jag visa en erolig sak jag kom på i skolan :)


Jo det var så att jag gjorde en matte uppgift där man skulle skriva med miniräknare =P

Så kom jag på att man kunnde skriva...


15381138


...Sedan vänder man miniräknaren upp och ner så står det Bell best


Och jag heter ju isabell ;D

Eller ja det är inget T i best det ser mer ut som ett I men man kan ju ha lite fantasi också =)

Om man vill kan man skriva en massa kul med en miniräknare men tänk på att skriva det baklänges annars funkar det inte !!!


Ja nu kommer nog snart mina föräldrar hem och då måste jag göra läxan =(

Men ikväll kommer jag lägga upp en rolig video ;D

Ja såhär ser min läxa ut :)

 

Om ni undrar vad det är för bakrund så kan jag säga att det är vår matta =P

Men jag tycker den passar eftersom läxan har med medeltiden att göra ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 6 juni 2012 13:33

HEJ <3


Ja nu har jag lekt lite med Molly och tagit några bilder =)

Ja i det förra inlägget berättade jag ju om Mollys lilla springboll :D 

Och för er som inte förstår vad jag menar så ska jag visa några bilder =)


Ja här är några bilder med min lilla modell Molly =)

 

Springbollen med sitt stöd

 

Och springbollen utan stöd


Här kommer två andra söta bilder på Molly

   

Jag vet att den sistas bilden är lite suddig men jag tyckte den var söt ändå =)

Och det är faktiskt inte så lätt att ta bilder på ett djur som rör sig hela tiden   


Ja nu ska jag spela badminton med pappa =D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 6 juni 2012 12:54

HEJ


Ja nu hade jag tänkt göra dagens mode inlägg =)

Ja som vanligt ska det handla om mina kläder :D


Såhär ser mina kläder ut idag:

     

Och såhär ser kläderna ut på mig:

 

Ja idag blev ju bilderna riktigt bra :D


Ja just nu springer Molly i sin sping boll här på golvet =)

Om ni inte vet vad jag menar kan jag visa en bild sen ;D

Nu ska jag leka med Molly =)


Vi ses / Isabell




Av Julia o Isabell - 6 juni 2012 10:35

God Morgon


Ja idag är det ju sveriges nationaldag   Så vi är lediga :D

Ja nu har jag precis kollat på TV och ätit frukost =)


Ja igår var det ju top model all star =)

Och det var ingen risk att Allison skulle åka ut eftersom hela programetet var en tillbaka blick  

Skönt eftersom Allison fick vara kvar men ganska tråkigt eftersom jag hoppades på att få se ett riktigt spännande avsnitt.

För er som inte vet vem Allison är kan läsa om henne här:   

 http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/05/16/7931073-allison-lt-3-lt-3-lt-3-lt-3-lt-3/


Ja för att ni inte ska tycka inlägget är tråkigt så visar jag några bilder som Allison tagit innan i pogramet =)

Här kommer bliderna :D

 

Hon till höger är Allison.

Och mer än så vet jag inte för jag såg inte detta avsnitt

 

Detta avsnitt såg jag och hon till vänster år Allison

För er som undrar skulle det se ut som om dom bråkar =P

 

Ja här syns det nog vem som är Allison   

Men i detta avsnitt skulle dom provspela för CIS tror jag =)

 

Och detta är typ intro bilden eller vad man säger.

Kan du se vem som Allison ?


Ja idag har jag ingen planering till bloggen men det kommer ett mode inlägg =)


Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards