FotoFun

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Julia o Isabell - 18 juni 2012 17:28

 Hej :D


Och förlåt för den dåliga uppdateringen idag.

Men det är så att mina föräldrar jobbade så mina mormor och morfar var hemma med mig.

Så vi gjorde lite olika saker t.e.x så hjälpte jag dom rensa ogräs och så spelade vi lite spel.


Ja just nu har jag hicka  

Fast den är typ borta nu.

Ja här är en liten bild ;D

   

Om ni undrar så står "fölåtet" för att jag inte bloggat idag.

Ja imorgon ska jag vara på fritids.

Egentligen så vet jag inte varför inte mormor och morfar kan passa mig.

Men jag ska iallfall vara där.

Men jag kommer hem typ kl 15:00 och då ska jag avslöja en hemlighet ;D

Om du redan vet säg inget   


Hejdå / Isabell



Av Julia o Isabell - 18 juni 2012 10:09

God Morgon

Ja nu har jag precis kollat på "sommarlov" 

Ni vet det där pogrammet som sänds varje sommar.

Ja detta var ett lite onödigt inlägg.

Men det är ju bättre med små inlägg än nästan inga.

Ja här får ni iallafall en bild =)

 

Ja nu ska jag kollla datorn lite   

Ha det bra / Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards