FotoFun

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Julia o Isabell - 17 juni 2012 20:27

God Kväll


Just nu har jag ganska tråkigt   

Men jag ska nog sätta igång TV så blir det nog lite roligare   

Detta var ett onödigt inlägg jag vet.

Men jag tyckte att jag skulle uppdatera bloggen lite.

   

Minns ni dessa gamla bilder ?


ÅH jag har inte varit med Julia på jätte länge och hon åker till Ryssland imorgon i en hel månad.

Hur ska jag klaramig utan den bästa Julia i en hel månad.

Julia om du läser detta vill jag bara säga att jag saknar dig mycket   

Hoppas vi kan va mycket när du kommer tillbaka.

Ha det bra / Isabell


Av Julia o Isabell - 17 juni 2012 16:49

Hejsan


Ja ni minns kanske att jag berättade att Allison och alla andra i "top model all star" fick göra en musik video.

Om ni inte minns eller bara är nya läsare kan ni läsa några inlägg med Allison här :http://fotofun.bloggplatsen.se/sok/text-Allison/

Ja nu hade jag iallafall tänkt visa en video från youtube där Allas videos är med.

Alltså inte bara Allisons video utan alla dom i "top model all star"

Eller inte alla utan dom som var kvar i tävlingen.


Här är videon =)

Länken: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QPtmu1BZHyw&feature=endscreen


Vilken video var bäst ? Kommentera ;D

Om du inte redan sett videon rekomenderar jag att du gör det nu !!

Ha det bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 17 juni 2012 14:24

Hej :)


Nu har jag precis varit och slängt glas med pappa.

Ja när man slänger glas brukar man ju göra det i en kontiner.

Och när pappa ska göra det brukar jag följa med.

Fast denna gången rengnade det  så jag satt mest i bilen   


Jag hade även tänkt göra ett litet "eget" inlägg nu ;D

I detta "eget" inlägget hade jag tänkt visa en tecknig jag ritat.

Fast jag ritade den typ förra året så den kanske inte är så snygg.

Men såhär ser den ut:

 

Jag blev nöjd med trädet, busken och trädet men jag blev inte lika nöjd med tjejen och rådjuret.

Tecknigen ritade jag när vi hade ett tema om en föfattare i skolan.

Så skulle vi rita en bild från en av hennes böcker =)


Hejdå / Isabell


Av Julia o Isabell - 17 juni 2012 10:24

God Morgon :D


Ja nu har jag precis ätit frukost och kollat på "sommarlov" som jag berättade om igår.

Till frukost åt jag plättar med socker på................................................
..Mums :D


Ja nu finns det inte så mycket mer att säga så  jag sätter in ett litet mode inlägg i det här inlägget ;D

Och idag ska jag även testa något nytt, jag ska försöka skriva var kläderna är köpta =)

Okej då börjar vi med att visa lite bilder på kläderna

     

Och såhär ser kläderna ut på mig ;D

 

Okej nu ska jag försöka säga var kläderna är köpta.

Vi får se hur det går ;D


Tröjan: C&A (finns i Tyskland, vet ej om det finns i Sverige)


Byxorna: Vet ej (kanske Cubus)


Diadem: Vet ej


Ja det gick väl sådär =P

Ja nu ska jag kolla datorn.

Ha det bra / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards