FotoFun

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Julia o Isabell - 27 juni 2012 16:43

Förlåt att jag inte bloggat dom senaste dagarna.

Men jag har en förklaring och jag hoppas ni förstår.

Tyvärr är det inga goda nyheter tillexempel att jag varit på semester utan mer ledsamt.

Jo det är så att Molly har lämnat oss  

Hon är alltså död.

Hon dog någon gång under måndagen tror vi för hon var död när jag skulle säga god natt i Tidsdags.

Mer än så vet vi inte. Vi vet alltså inte varför hon dog.

Men hon var 3 månader när vi köpte henne och hon hann bara bli 1 år.

Så jag räknade ut att hon dog ungefär 3 månader för tidigt eftersom dom flesta hamstrar bara blir 2 år.

Men jag kommer iallfall alltid älska henne    och jag hoppas hon känner likadant för mig och Julia.

Det är bara lite synd att Julia är på semester så jag vet inte hur jag skas berätta detta.

Men jag älskar dig molly och kommer alltid göra det   

 

Vila i frid Molly    


Ha det bra / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards