FotoFun

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Julia o Isabell - 5 juni 2012 21:13

Hej ;-D


Nu hade jag tänkt göra dagen mode inlägg :)

Ja inlägget blir kanske lite tråkigt eftersom jag har idrotts kläder idag,

Men jag tyckte jag kunnde göra inlägget ändå =)


Jag ber om ursäkt redan nu för suddiga bilder =(

Men jag är tyvärr ingen mäster fotograf.


Såhär ser mina idrotts kläder ut :-)

 

Det är en ganska dålig bild men jag är nöjd med den =)


Jag hade även en tjok tröja på mig som ser ut såhär:

 

Oj vilken suddig bild men jag tog en när bild på trycket :)

 

Jag vet att denna bild också är suddig och jag vet inte varför det bara blev så.

Och ni kanske tycker trycket är lite barnsligt. Men jag har haft tröjan ganska länge och jag gillar den, så alla andra får tycka vad dom vill.

Det här över skriver jag inte för att jag är sur på er men jag ville bara säga att jag inte vill ha kommentarer där det står "tycker inte du att den tröjan är barnslig."


Okej nu till ett annat ämne ;D

Ja idag i top modell tog dom inga bilder utan bara visade inslag från tidigare i pogramet =P

Så jag visar bilder som Allison tagit tidigare i morgon =)


Ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 5 juni 2012 19:15

Hej :-)


Ja nu hade jag tänkt göra inlägget som jag igentligen skulle gjort igår =P

Men nu är ju bättre än aldrig ;D


Men nu till inlägget =)

Ja inlägget ska handla om några stickade blommor min mamma gjort =P

Men som jag sagt har mina föräldrar ett eget företag som säljer pärlor, garn och m.m

Så på nästa markanad vi är på ska hon sälja dem =)

Om du inte minns att jag berättde att vi brukar sälja på marknader ibland, kan du läsa om det här:   http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/05/21/7958653-forklaring/


Ja nu till blommorna igen =)

Ja jag tycker dom är väldigt fina =)

Och du får gärna kommentetra om vilken  som du tycker är finast.


Här är en bild på blommorna :)

 

Oj jag glömmde berätta att det ska bli broscher sen =)

Och jag tror jag lägger upp Allisons blider imorgon eftersom jag är ledig då =)


Ha det bra / Isabell



Av Julia o Isabell - 5 juni 2012 17:07

Hej ;-D


Ja nu har jag kommit hem från skolan och hade tänkt göra ett litet inlägg ;D


Ja idag i skolan hade vi friluftsdag  

Ja jag är ett så stort fan av fridrott, men fridrott är det inget fel på heller.

Men jag är nog också lite trött på att vi har så många idrottsdagar just nu.

Men det beror nog på att det är fint väder så här års.

Eller ja idag var det ganska kallt men fattar nog vad jag menar =P


Och nu till ett nytt ämne.

Ja idag är det ja top modell all star =)

Det kommer bli så spännande nu när det bara är fyra st kvar =P

Men jag får hoppas att Allison inte åker ut. För då blir jag sur  

Men jag lägger såklart ut bilderna hon tar ikväll =)

Ja antingen gör jag det ikväll eller imorgon på nationaldagen för då är vi lediga =)


Ja idag tror jag att det kommer ett mode inlägg fast det kanske inte blir så kul eftersom jag har idrotts kläder på mig  

Men det inlägget jag skulle gjort igår kommer (tänker inte berätta vad det ska handla om det blir en hemlighet.) 


Ja nu ska jag kolla datorn och sen ska jag plugga lite läxor tror jag =P


Oj vilket långt inlägg.

Eller det kanske inte är jätte långt men längre än jag tänkt.

Men det blir guld tilll er som läser  


Ps hittade en rolig smaliy som passar till temat fridrott        Hahaha det ser ut som en potatis ;D

Fort sätt sprina bara herr potais. Du klarar det ;D


Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards