FotoFun

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Julia o Isabell - 16 juni 2012 21:06

God Kväll


Ja nu kommer dagens sista "eget" inlägg =(

Och nog det sista inlägget indag =(

Men var inte ledsna jag kommer tillbakla imorgon :D


Ja i detta inlägg hade jag tänkt visa en lite tavla som jag gjorde i syslöjden förra året.

Den kanske ser lite konstig ut men jag tycker den är fin allafall.

Tavlan består av små bilder t.e.x smaylisar.

Tavlan är borderad i korsstygn.

Är det någon annan som gjort det ?

här är en bild ;D

Ja det var nog allt för idag :(

Men vi ses ju imorgon :)


God Natt / Isabell

 


Av Julia o Isabell - 16 juni 2012 16:46

Hej =D


Ja nu kommer det andra eget inlägget =)

Ja i detta inlägg hade jag tänkt visa 4 st svanar som jag gjort av lera :D

Inte av sådan lera som man har ute eller som man leker med när man är liten.

Utan en sorts lera som man bränner i ungenen så blir den hård.


Ja här en bild på varje svan =)

        

Jag vet att den sista svanens hals var lite konstig.

Men den leran var väldigt mjuk så halsen sjönk ner lite.

Vilken svan tycker du bäst om ? Kommentera gärna :D


Ha det bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 16 juni 2012 15:22

Hej :)


Ja idag hade jag tänkt göra några inlägg i kategorin eget :)

Så det förasta inlägget i eget idag kommer nu =)


Ja nu hade jag tänkt visa en sak vi gjorde för ganska länge sen i skolan.

Jo det var så att just då hade vi temat kultur i klassen.

Och då på verkstaden så skulle vi pyssla ihop något som handade om kultur.

Om ni undrar är verkstad en typ extra slöjd som vi har med vår träslöjds lärare.

Iallafall så bestämde vi i vår grupp (man var i grupper) att vi skulle göra "Moses i vassen"

Sen nu förra veckan innan vi slutade så fick vi skriva upp oss på en önskelista och önska vad man ville ha.

så önskade jag "Moses i vassen" och en annan sak eftersom man fick önska två saker.

Fast en annan som varit i min grupp hade också önskat den och han vann den.

Fast vi andra som inte vunnit något fick ta det som ingen hade önskat.

Och då hittade min kompis en typ hatt som hon sedan gav till mig.

Och då ville han som hade fått "Móses i vassen" ha den så vi bytte.


Jag fattar inte hur han kunnde byta det.

Hatten var inte så snygg.


Men här är iallafall lite bilder på "Moses i vassen"

          

Om ni undrar vem som gjorde den fula fisken så var det jag ;D

Ha det bra / Isabell 

Av Julia o Isabell - 16 juni 2012 11:06

Hej


Ja nu hade jag tänkt göra ett vår mode inlägg :D

Ja det kanke är sommar men jag tycker att dom kläderna passar till våren ;D

Ja iallafall så tycker jag att vårens mide består av ljusa färger och det gör även mina kläder idag.

Själv tycker jag kläderna är fina =)

Kommentera gärna vad du tycker ;D

Ja såhär ser iallafall kläderna ut:

     

Och såhär ser kläderna ut på mig =)

 

Ja som sagt gillar jag verkligen dom här kläderna :D


Ja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sedan dska jag äta lunch =)

Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 16 juni 2012 09:35

God Morgon


Ja idag är det första dagen på sommarlovet =)

Undrar vad jag ska göra idag ?

Jag kommer nog på något ;D

Men jag vet två saker jag kommer göra: blogga och åka och handla.


Ja just nu ser jag på sommarlov ;D

Ni vet det där pogramet som sänds varje sommar :D

Jag tycker själv det är ganska bra fast i bland känns det lite barnsligt.

Men pogramet får       av 5

Ja här är en bild från google =)

 

Jag hittade tyvärr ingen annnan bild så jag hoppas den går bra =P


Ha det bra / Isabell

     

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards