FotoFun

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Julia o Isabell - 23 juni 2012 19:43

Hej


Och förlåt att jag inte bloggat idag   

Men jag var med min kompis Olga från kl 14:00-18:00.

Så jag hann inte blogga

Men imorgon kommer det nog många bra inlägg ;D

Om ni undrar vad jag och Olga gjorde så gjorde vi lite allt möjligt.

Tillexempel: badade, stuttsade studdsmatta och gjorde en parrodi på "call me maybe"

Jag kanske kan visa vår parrodin någon gång fast den är på Olgas mobil och jag vet inte hur man laddar upp videoklipp.


Ja nu ska jag kolla datorn lite och sedan ska jag se på TV.

Ha det bra / Isabell



Av Julia o Isabell - 23 juni 2012 10:55

Hej !!!


Ja nu hade jag tänkt göra ett mode inlägg :)

Och jag kommer nog försöka skriva var kläderna är köpta.

Okej såhär ser dagens kläder ut:

     

Japp så ser kläderna ut.

Men var är dom köpta ?


Tröjan: Kappahl.


Byxorna: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige.)


Diadem: Vet ej.


Ja det var nog allt just nu.

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 23 juni 2012 10:36

God Morgon 


Ja förlåt för att jag inte bloggade igår.

Men det var ju midsommar igår så jag åkte till mina farmor och farfar och firade det där.

Fast det regnade mest   

Men idag ser vädret ut att bli lite bättre..

Mamma sa att det var +20 i skuggan

Men glad midsommar allihop i efterskott   


Jo jag hade även tänkt att berätta att jag var med i en tävling på en annan blogg.

Och fotofun kom på andra plats och vann en länknig =)

Hoppas vi får lite fler läsare nu.

Gå gärna in på bloggen som hade tävlingen

Den heter  www.myy-life.bloggplatsen.se


Ja nu ska jag fixa ett mode inlägg.

Så det kommer strax.

Ses snart / Isabell




Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards