FotoFun

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Julia o Isabell - 29 juni 2012 19:36

Hej  


Nu hade jag tänkt visa er 2 bra låtar.

Men först vill jag bara säga att spel inlägget kommer imogron istället.

För nu är det ju kväll och jag ska snart se på TV och jag vill inte slarva med spel inlägget.

Men imorgon har jag mycket tid.

Vissa av er kanske längtade efter spel inlägget

Så som tröst ska jag berätta vad det skulle handla om.

Inlägget kommer handla om röj.

Röj är ett spel som dom flesta säkert känner till eftersom det finns på nästan alla PC datorer.

Annat om spelet får ni veta imogon.


Ja nu till låtarna.

Artisten heter Arvil Lavigne.

Den ena låten hittade jag och min kopis Olga.

Och den andra hittade min pappa   

Okej här är låtarna.

Denna hittade pappa

Länken:  http://www.youtube.com/watch?v=tQmEd_UeeIk

Denna hittde jag och Olga.

Länken:  http://www.youtube.com/watch?v=KagvExF-ijc


Ja det var nog allt just nu.

Vi ses / Isabell 

Av Julia o Isabell - 29 juni 2012 13:14

Hej   


Ja nu hade jag tänk göra ett litet mode inlägg.

Tyvärr glömde jag ta bilder på kläderna när dom inte var på mig.

Men ni kommer få en bild när dom är på mig   

Okej såhär ser dagen kläder ut

  

Var är kläderna köpta ?


Tröjan: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige.)


Byxorna: Vet ej.


Koftan: Kappahl.


Diadem: Vet ej.


Ja detta var nog ett ganska tråkigt mode inlägg.

Men vi ses / Isabell





Av Julia o Isabell - 29 juni 2012 10:27

 


Nu har jag precis ätit frukost och kollat på sommarlov.

Till frukost åt jag räkmacka   


Ja nu hade jag tänkt visa dagens planering.

Jag vet att jag inte gjort det på länge men jag vill att ni ska veta vilka inlägg som kommer.


Planering   


* Ett mode inlägg

* Ett spel inlägg

* Ett video inlägg


Ja så ser planeringen ut.

Fast det kanse blir fler inlägg fast jag tror inte det

Men nu hade jag tänkt göra en ny omröstnig   

Rösta gärna   


Ha det bra / Isabell






Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards