FotoFun

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Julia o Isabell - 4 juni 2012 19:40

Hej :-D


Ja i eftermiddags har jag ju inte bloggat så mycket eftersom jag har hjälpt min kompis Olga starta en blogg =)

Kolla gärna in hennes blogg den heter www.Aglo.bloggplatsen.se


Ja men nu hade jag tänkt göra ett mode inlägg =)

Och jag tror inte att jag gör det andra inlägget som jag pratade om idag men kanske imorgon =)

Ja idag hann jag inte ta några bilder på när kläderna inte satt på mig =( 

Men jag har en bild när dom sitter på ;D

Här är bilden =)

 

(Ursäkta för suddig bild.)


Ja imorgon är det ju skola så detta blir nog sista inlägget idag =(

Men jag kommer tillbaka imorgon =)


Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 4 juni 2012 15:09

Hej ;-D


Ja just nu leker jag med min kompis Olga =)

Eller jag leker inte med henne just nu för hon är och gör en sak (vet inte om jag får berätta vad) men efter det ska hon komma hit igen =)

Ja innan hon åkte så hjälpte jag henne starta en egen blogg =)

Bloggen heter www.Aglo.bloggplatsen.se

Ja eftersom den är ny startad så är den inte så vacker precis =P

Men jag håller på att hjälpa henne med det =)

Ja mode inlägget jag pratade om och ett annat inlägg kommer ikväll =)

Nu ska jag vänta på att Olga ska komma tillbaka =)

Men kolla gärna in hennes blogg ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 4 juni 2012 10:47

God Morgon  


Ja idag är jag ledig från skolan eftersom vi var i Västerås i helgen =)

Om ni inte minns att jag berättade att jag varit i Västerås så kan du läsa om det här:    http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/06/03/8023263-vasteras/


Ja som sagt är jag ju ledig idag, och eftersom mamma och pappa måste jobba så är det mina mormor och morfar som passar mig idag =)

Ja vi har inget speciellt planerat men vi ska äta hamburgare till lunch :D

Ja det blir nog mycket inlägg också men jag vet inte. Kanske ringer någon kompis =P


Ja jag har ingen speciell planering men det kommer ett mode inlägg snart tror jag.

Ja jag har inget mer att säga så detta var kanske ett lite onödigt inlägg


Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards