FotoFun

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Julia o Isabell - 3 juni 2012 19:22

Hej :-)


Ja nu hade jag tänkt skriva om ett band som heter Train =)

Ja dom ser ut att vara någonstans mellan 30 och 40 år =P

Men deras musik är väldigt bra tycker jag =)

Jag vet tyvärr inte så mycket om dom men jag tror dom är tre i bandet ;D

Men om du vet något om dom typ ålder och sånt får du gärna slänga in en komentar =)

Ja kanske är det inte så många som vet vilka dom är men dom har en stor hit just nu som heter "Drive by"

Men är det ingen som känner igen dom här låtarna ?

Länken:  http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=oxqnFJ3lp5k&feature=endscreen

Länken:  http://www.youtube.com/watch?v=kVpv8-5XWOI&NR=1&feature=endscreen


Ja det var allt, ha en fortsatt trevlig kväll =)

Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 3 juni 2012 17:24

Hej =-D


Ja nu har jag spelat det där spelet jag berättade om innan.

Elller ja det var ganskas länge sedan jag spelade det men jag har inte orkat göra inlägget innan =P


Ja spelet liknar "Eldpojken & Vattetflickan: skogstemplet" som ni kan läsa om här: http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/05/15/7924593-roligt-spel/


Skillnaden mellan detta spel som heter 'Eldpojken & Vattenflickan 3: Istemplet" och Eldpojken &vattenflickan: skogstemplet är att det är olika tempel och istemlet är enligt mig lite svårare. Men annars är det nästan ingen skillnad eftersom Istemplet är trean till skogstemplet

tvåan hittar du här:  http://www.spela.se/spel_/Fireboy--Watergirl-2-Ljusets-tempel.html


Spelet går ut på att ta sig igenom olika banor för att komma ut ur temlet och på vägen samla diamanter =)

Mer fakta såsom hur man spelar hittar du på första bannan ;D


Här är en bild från spelet =)

 

Bilden är tagen i banna nr 23 =P

Spelet finns på en väldigt bra spel sida som heter www.spela.se


Spelet får betyget       eftersom jag tycker det är lite för svårt =P

Men annars är jag ett fan av "Eldpojken & Vattenflickan" spelen men detta är som sagt enligt mig lite svårt =P

För er som undrar finns det 3 st "Eldpojken & Vattenflickan" spel =)

Här är länken till spelet http://www.spela.se/spel_/Eldpojken--vattenflickan-3-Istemplet.html


Om du har spelat det, tyckte du det var kul ? Kommentera gärna =)


Ja nu ska jag snart äta tacos =)

Vi ses / Isabell






Av Julia o Isabell - 3 juni 2012 13:07

Hej :-D


Ja nu tänkte jag göra ett litet mode inlägg ;D

Jag har inget speciellt att berätta så jag visar dagens stil direkt =)

Såhär ser mina kläder ut idag =)

     

Och såhär ser kläderna ut på mig ;)

 

Ja nu ska jag spela ett spel som jag såg på   www.spela.se  som såg roligt ut (jag har spela som startsida.)

Så det kommer kanske ett inlägg om det sen =)


Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 3 juni 2012 11:06

God Morgon =)


Ja jag är väldigt ledsen att jag inte bloggat i helgen =(

Men det är så att jag var i Västerås och spelade schack 4:an final =)

Schack 4:an är en tävling mot olika skolor i schack och jag tror dom flesta hört tala som schack =P


Ja vi åkte dit i fredags och kom hem idag kl 00:20

Och i torsdag så var jag tvungen att packa =P

Ja det var väldigt kul i Västerås men nu är jag hemma och jag är även ledig på måndag och onsdag =)

Och som jag förstår det är Julia i Barcelona =)


Jo när vi spelade final så kom vi på plats 23 =)

Så vi är alltså 23 bäst i sverige =)

Jo vi fick även denna medalj =)

 

Fin eller hur =)


Ja på vägen till Västerås stannade vi på ett ställe som heter Braehus =)

Är det någon som varit där ?

Ja där köpte jag lite godis som ser ut såhär =)

 

Den lilla godisen på bilden har jag just nu i munnen =P

Jag hade även en till liten godis men den är i min mage nu =P


Ja på vägen hem från västerås så stannade vi på samma ställe och då köpde jag dennna lilla robot =)

 

Har faktikt döpt honom han heter Pontus ;D

Min kompis Olga köpte en likadan fast röd som hon döpte tilll Nina ;D


Och en rolig sak som hände när vi stannade på braehus på vägen hem är att vi träffade ett fotbolls lag som heter hammmarby eller något sådant =)


Ja det hände fler roliga saker men  jag orkar inte skriva allt =)

Men betyget för denna resa blir        


Ja det var allt för nu men jag återkommer med fler inlägg när jag packat upp mina väskor =P


Vi ses / Isabell    

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards