FotoFun

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Julia o Isabell - 28 juni 2012 20:46

Hej


Nu hade jag tänkt berätta om en sak man kan göra om man har tråkigt.

Jo man kan gå in på   www.eniro.se

Ni förstår säker inte menigen i det men jag ska förklara.


Jo förast söker du på din aderres, stad eller någon kompis adress.

Sedan ser du till att det är rätt adress och sedan klickar du på "flygfoto" längst upp på sidan så att du ser bättre.

Och om du vill kan du även göra bilden större genom att välja ett högre tal längst ner på sidan.

Jag brukar ta nummer 15

Sedan kan du leta dig genom din stad och hitta från ditt hus till din kompis hus eller till din skola.

Och om man vill kan man ju använda eniro som vanligt. Alltså söka på en adress för att se var det ligger.

Man kan även söka på personer på eniro.


Här är en bild från google

 

Ja detta blir nog sista inlägget idag.

Men vi ses imorgon.

Sov gott / Isabell




Av Julia o Isabell - 28 juni 2012 16:15

Hej


Nu har jag precis kommit hem från hembyggdsparken.

Om ni undrar vad en hembyggdsprak är, så är det som ett ute museum.

Där kan man titta på gamla hus och så.

Jag tog även med mig min kamra och tog lite bilder   

Ja här är bilderna.

         

Förlåt att det inte blev så många bilder men jag orkade inte ladda upp alla.

Jag tog liksom 26 stycken   


Ja det var nog allt just nu ;D

Nu ska jag kolla lite på internet och sedan ska jag gå ut.

Njut av solen / Isabell

Av Julia o Isabell - 28 juni 2012 12:12

Hej


Nu ska jag snart äta.

Och efter det ska jag och mina mormor och morfar åka till en hembyggdspark.

En hembyggdspark är som ett ute museum. Där man kan titta på gamla byggnader.

Jag kanske tar med mig min kamra och tar några bilder   

Men vi får se.

Ja nu ska jag iallfall äta   

Ganska tråkigt inlägg =P

Men vi ses / Isabell




Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards