FotoFun

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia o Isabell - 20 juni 2012 13:56

Hej :D


Ja ni kommer kanske ihåg att jag visade några bilder med tema sommar igår.

Nu har jag precis varit ute och fotat fler bilder med tema sommar.

Fast dem här blev mycket bättre än igår :D

Hoppas ni gillar dem.

       

Blev det bra ?

Det tycker iallfall jag :)


Ja nu ska jag och pappa åka och plocka jordgubbar.

Vi gjorde det förra året också och dom jordgubbarna var väldigt goda.

Jag kanske tar med mig kamran och fotar lite men vi får se.

Ha det bra / Isabell


Av Julia o Isabell - 20 juni 2012 10:25

Hej :D


Ja nu hade jag tänkt göra dagens mode inlägg ;D

Som vanligt ska det handla om kläder.

Och precis som förra gången hade jag tänkt försöka skriva var kläderna är köpta =)

Men tyvärr glömde jag ta en bild när kläderna var på mig.

Så vi får klara oss utan den bilden.

Såhär ser kläderna ut idag:

     

Ja så ser kläderna ut :)

Ja nu ska jag färsöka skria var kläderna är köpta.


Tröjan: vet ej (tror att den är köpt utomlands.)


Byxorna: lindex.


Diadem: vet ej.


Ja det gick sådär.

Men det är inte lätt att komma ihåg var jag har köpt kläderna för det var ganska länge sedan.

Nu ska jag gå ut   

Ha det bra / Isabell


Av Julia o Isabell - 20 juni 2012 09:11

Hej =D


Ja just nu kollar jag på sommarlov och äter frukost.

Om ni undrar så är sommarlov det där pogramet som går varje sommar ;D

Ja nu finns det inte så mycket mer att säga.

Så detta var ett onödigt inlägg.

Men det kommer fler inlägg när sommarlov är slut ;D

Här är en liten bild från google :D

 

Var den fin ?

Ja nu ska jag kolla klart och sedan tror jag det kommer ett mode inlägg ;D

Hejdå / Isabell




Av Julia o Isabell - 19 juni 2012 20:59

God Kväll


Ja nu har jag sett på "top model all star" final.

Och tyvärr vann inte Allison   

Ja det är ju såklart väldigt synd men en andra plats är inte dåligt.

Och dessutom kommer jag alltid minnas Allisons unika ögon.

Och hon absolut unik.


Ja såhär blev iallafall dagens bilder

   

Njut av bilderna ;D

Ja detta blir nog det sista inlääget idag =(

Men det kommer mer inlägg imorgon.

Hoppas ni är nöjda med mitt arbete inför 1 års firandet.

Ja nu ska jag kolla på TV och sedan ska jag sova.

God Natt / Isabell

   



Av Julia o Isabell - 19 juni 2012 19:14

Hej :)


Ja nu hade jag tänkt visa er mitt pennskrin =P

Ja det låter kanske lite konstigt men det är ett lite speciellt pennskrin.

Det ser nämligen ut som en ko.

Pennskrinet var tidigare i skolan men jag tog hem det innan det blev SOMMARLOV

Mina kompisar och jag brukar kalla pennskrinet för Milka.

Eftersom när vi köpte det var det fullt med schocklad från märket Milka.

Förresten köpte vi den på en båt.

Så Milka har nog sett många olika städer ;D

Ja här är några bilder på Milka.

   

Ja så ser Milka ut ;D

Jo förrästen så är det "top model all star" final idag kl 20:00

Och eftersom Allison fortfarande är kvar så hejar jag stort på henne :D

Såklart berättar jag för er vem som vann när det är avgjort =)

Japp nu ska jag vänta i ca en halv timme sedan blir det final ;D

Ha det bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 19 juni 2012 17:08

Hejsan :D


Ja nu är det ju sommar och även sommarlov   

Så nu hade jag tänkt visa några bilder med temat sommar.

Bilderna är tagna innomhus fast blommorna har mamma tagit från vår trädgård  

Hoppas ni gillar bilderna :D 

     

Jag glömmde att säga att den rosa blomman är köpt och inte tagen från vår trädgård.

Ja nu ska jag ta en lite vila från firandet av bloggen. Men det kommer fler inlägg ;D

Glömm inte att länka bloggen om ni vill får ni även en länknig tillbaka. Du kan läsa mer lite längre ner.


Ha det bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 19 juni 2012 16:40

HEJ


Ja nu hade jag tänkt göra ett "eget" inlägg ;D

Men eftersom bloggen firar 1 år idag så gör vi ett lite speciellt "eget" inlägg.

Så för att göra det lite speciellt hade jag tänkt berätta om två saker istället för en.

Okej då börar vi ;D



Kudde


Ja nu hade jag tänkt berätta om en sak jag inte gjort helt själv.

Det är min mormor som hjälpt mig lite.

Men iallafall är det jag ska berätta om en kudde.

Jo det var så att i julklapp fick jag ett sätt där man skulle sy en kudde.

Man fick instruktioner till så man skulle veta hur man skulle göra.

Enligt mig är kudden väldigt söt och fin.

Men jag vet inte vad ni tycker.

Ja såhär ser kudden ut:

 

Okej då tar vi sak nummer 2.



Pärlplatta


Nu hade jag tänkt visa en pärlplatta som jag gjort.

Pärlplattan har jag gjort på klubben.

Klubben är samma sak som fritids bara det att det är för lite större barn.

Ja det finns inte så mycket mer att säga om pärlplattan.

Fast jag kan säga att jag blev ganska nöjd med den.

Såhär ser den ut:

 

Ser ni vad det står ?


Ja nu var det klart :D

Fast det kommer snart ett inlägg till ;D


Ha det bra / Isabell










Av Julia o Isabell - 19 juni 2012 15:16

Hej :D

Och förlåt att jag inte bloggat innan idag =(
Men det var såhär att jag var på fritids eftersom mina föräldrar var på jobbet idag.
Men nu är jag hemma och hade tänkt berätta om överrasknigen som jag berättade om igår.
att bloggen fyller 1 år idag  <3<3<3<3<3
Visst är det kul ;D
Jo detta ska vi för hoppnigsvis fira med en stor uppdatering.
Det blir nog mest uppdatering idag men kanske lite mer än vanligt denna vecka.
Men eftersom jag var på fritids idag så blir det nog ingen jätte uppdatering utan 5-6 inlägg.
Ja då har vi gått igenom vad ni får av mig. Men vad vill jag ha av er ?
Jo bloggen önskar sig länknigar.
Du kan tillexempel länka bloggen på facebook, twitter elller om du har en blogg kan du länka den där.
Här är några regler du måste följa !!!

* Du måste skriva en kommentar där du skriver att du har länkat bloggen och var.
* Du får länka bloggen hur mycket du vill.
* Du får länka bloggen hur länge som helst fast du kan inte länka bloggen om en månad och säga att bloggen firar ett år.

Ja det var nog det flesta regler.
Om du har någon mer fråga om länknigen så kan du skriva dom i frågerutan eller i kommentarsfälltet.
Här är en passande bild fån google :D
 
Oj jag glömmde säga att ni inte måste länka bloggen
men det skulle vara roligt om ni gjorde det.
Alla som länkar få även en länknig tillbaka ;D

Ha det bra / Isabell










Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards