FotoFun

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia o Isabell - 12 juni 2012 17:37

Hej :D


Jo det är så att jag glömde säga att för typ yvå inlägg sen hade vi 300 inlägg på bloggen =)

Så vi firar med ett stort paket =)


                                                  
                     

  


Japp om några dagar kommer det bli ännu mera firande ;D

Och jag vet varför menn inten ni ;D

Och om det är någon som vet får ni inte säga det    

Men då kommer det nog bli en stor fest =)


Vi ses / Isabell


                                                  
               

Av Julia o Isabell - 12 juni 2012 17:00

Hej


Nu har jag precis kommit hem från skolan och kollat lite saker på internet =)

På tala om internet är jag VÄLDIGT glad att det finns ;D


Ja idag i skolan hade vi pyslingkampen :D

Pyslingkampen är en typ idrottsdag som vi har varje år på vår skola.

Det är typ niorna som sätter upp några olika banor/aktiviterer som man ska klara av med sin grupp ;D

det är lite barn från förskolan med i pyslingkampen och 0-6 på vår skola =P

Om ni undrar ligger förskolan brevid vår skola och ägs typ av samma märke =P

Märket heter pyslingen så det är därför det heter pyslingkampen =P

Det var väldigt kul fast eftersom jag gått på det dagiset så valde typ deras fröken att jag skulle hålla en áv dom i handen när vi gick mellan statrionerna =P


Så jag har hållt ett dagis barn i handen halva dan och gjort aktiveter halva.

Fast det var inte så illa att hålla honom i handen men det var inte världens roligaste precis =P

Det konstigaste är att jag inte minns hans namn !


Och eftersom ingen av mina kompisar var med i laget så hamnade jag typ alltid med ett dagis barn när vi skulle göra något två och två.

Förutom en gång när jag hamnade med en 1.

Men man får se det positivt jag hade ju kul =)

Och vi slutade typ kl 12:30 istället för 14:00 ;D

Fast jag var ju på fritids till 16:45 =(


Ja nu har jag berättat alldels för mycket =P

Så för att det inte ska bli så himla mycket text, visar jag en bild från google =)

  '

Kanske det inte var en så rolig bild, men det är iallafall så pysling märket ser ut ;D


Jo jag glömde säga att det även är top model all star ikväll =)

Så denna gång får vi hoppas att det inte är en tillbaka bilck och heja på Allison =)

Om du inte vet vem Allison är eller top model all star kan ni kolla dessa inlägg ;D

http://fotofun.bloggplatsen.se/sok/text-top+model+all+star/


Japp detta blev visst ett väldigt långt inlägg men jag hoppas ni orkar läsa =)

Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 11 juni 2012 17:16

Hej =)


Ja detta är nog ett lite onödigt inlägg ;-D

Men jag har inget att göra  

Så jag tänkte visa en bild =)

 

Visst är Teddy söt ?


Ja det kanske inte är riktigt kväll än =P

Fast vad är det annars ?

Jaja vi säger att det är kväll ;D


Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 11 juni 2012 14:24

Hej ;D


Förlåt för att jag inte bloggade igår =(

Men jag lekte med min kompis Olga mellan kl 12:00-18:00.

Sen när hon hade åkt hem var jag tvungen att äta kvällsmat och sedan skulle jag bada.

Så jag hann alltså inte blogga mer igår =(

Och jag tror inte jag kommer göra något mode inlägg idag.

Men jag kommer nog skriva om något annat ;D


Okej nu till idag ;D


Ja nu har jag precis kommit hem från skolan och ätit lite china mat,..............................................
.Mums  

Ja igentligen fick jag ju mat i skolan men på måndagar blir jag hämtad av mina mormor och morfar, och dom har ju inte ätit så jag brukar ät igen.


Ja nu hade jag tänkt visa en bild jag skulle visat igår =P

Men när jag skulle ladda upp bilden så hittade jag den inte, så jag tog en annan men när jag redan laddat upp den andra bilden hittade jag den första =P


Men här är bilden =)

 

Jag vet att det inte är morgon men det var det när jag skulle ladda upp bilden =P


Ja nu ska jag kolla datorn lite =)

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 10 juni 2012 10:31

God morgon :)


Ja nu har jag precis ätit frukost och kollat på TV.

Ja jag har inte så mycket mer att säga.

Så detta kanske var ett lite onödigt inlägg =P

Men här är en fin bild jag hittade på google ;D

    

Visst är bilden söt :D

Ja nu ska jag kolla dator medans jag väntar på att min kompis Olga ska komma

Kolla gärna in hennes blogg.

Den heter  www.aglo.bloggplatsen.se


Ja jag har ingen planering för idag men jag kommer nog göra ett mode inlägg ;D

Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 9 juni 2012 20:34

God kväll ;D


Ja nu är det dags för det där lilla video inlägget då ;D

Men innan det hade jag tänkt berätta varför jag inte bloggat så mycket nu ikväll.

Jo det är så att pappa har bjudit hit sin kompis för att se på fotboll   

Men eftersom han är här har jag utmanat honnom i både schack och badminton ;D

För er som undrar så spelade vi aldrig klart schack partiet, men jag hade flest poäng :D


Ja just nu lyssnar jag på radio

Fast just nu är det reklam   

Men nu tänkte jag visa en annan bra låt som heter Love Story =)

Här är videon ;D

Länken:  http://www.youtube.com/watch?v=8xg3vE8Ie_E


Ja det var den videon =)

Ja jag kanske bloggar lite senare men nu ska jag iallafall gå ut :D


Ha en bra kväll / Isabell




Av Julia o Isabell - 9 juni 2012 13:25

HEJ ;D


Ja nu hade jag tänkt göra ett mode inlägg =)

Som vanligt kommer jag visa några bilder på dagens kläder :D

Ja idag blev det ganska många bra bilder så jag kommer visa ganska många =D

Fast jag har bara bilder när kläderna är på mig =(

För jag hann inte fota dom på morgonen eftersom vi skulle handla :(

Men jaja här är bilderna :)

       


Ja jag är ingen model precis ;D 

Men jag gjorde mitt bästa :D


Ja nu ska jag gå ut och njuta av solen     

Ha det bra / Isabell 

Av Julia o Isabell - 9 juni 2012 09:39

God Morgon ;D


Ja nu har jag precis ätit frukost och kollat på TV.

Ja nu ska jag och min familj snart åka och handla på ICA kvantum :D

Ja detta kanske är ett onödigt inlägg men jag gjorde ett inlägg endå =P

Ja idag har jag ingen planering men det kommer nog ett mode inlägg och kanske något video inlägg =)


Ja här är en bild från google =)

 

Visst är den  fin ;D


Ha det bra / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards