FotoFun

Alla inlägg under december 2012

Av Julia o Isabell - 19 december 2012 19:35

Nu har "Mange Makers" släppt en ny låt. Jag har alltid tyckt att deras musik inte varit min smak men nu har jag börjat gilla dem lite mer. Men här är i alla fall låten vid namn "Mange för en dag".

Det var nog allt, men vi ses imorgon / Isabell  .

Av Julia o Isabell - 19 december 2012 17:43

 

Idag i mina kalendrar fick jag en ängel som ligger ner och en choklad tomte. På idrotten i skolan så körde vi badminton. Min favorit sport !!! Det var väldigt kul i alla fall. Idag fick vi veta hur det gick på europa provet, och jag hade..........67/69 poäng. Blev väldigt nöjd faktiskt men jag vet inte vad som var fel. Men idag hade vi även städdag i klassen. Men igår så skulle jag skrivit 2 inlägg men det blev inte som planerat så jag skriver lite extra idag istället. Vi ses lite senare / Isabell   

Av Julia o Isabell - 18 december 2012 17:20

 

Detta fick jag idag i mina kalendrar. En ängel som ligger ner och en choklad kula (eller kanske oval).  Men egentligen så skulle jag öppna badkalendrar men det var nagelfilar i så jag ska ge dem till mamma när hon kommer hem. Idag hade vi europa prov  . Men det gick bra fast jag var lite nevös. Vi får tillbaka dem imorgon. Hoppas att jag hade många rätt !!! Men nu har vi inga läxor vilket är väldigt skönt. Men det var allt just nu, kanske skriver mer senare. Vi ses senare / Isabell  .

Av Julia o Isabell - 17 december 2012 17:25

Dagens bild:

 

Dagens låt:

Som sagt så skulle jag kanske skriva ett dagens inlägg idag. Så jag tog en paus i pluggandet och fixade det nu. Men jag ska fortsätta öva efter middagen. Men dagens bild var jag ute och tog igår medans låten är hyfsat ny och ganska bra. Fast videon är ganska tråkig men låten är ju bra och det är viktigast. Men det var nog allt för idag, vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 17 december 2012 14:40

 

Detta fanns i lucka 17 som man idag ska öppna. En ganska röd lucka faktiskt, både änglen och chokladen är lite röda. Så det är en röd dag idag kan man nästan säga  . Idag så måste jag plugga inför europa provet som är imorgon men jag ska försöka fixa ett dagens inlägg också. Men vi får som sagt se, skolan går ju före bloggen. Vi ses kanske senare / Isabell  .

Av Julia o Isabell - 16 december 2012 17:30

Ni kanske minns att jag skrev "vi ses imorgon" i förra inlägget. Det blev inte riktigt så  .  Men vi har precis julpyntat lite så jag tänkte visa bilder. Jag tog bara bilder på julgrannarna men vi har pyntat lite här och var. Men det får jag visa någon annan gång.

 

Den stora granen i vardagsrummet. Och fråga inte varför mamma är med på bilden det liksom bara blev så.

 

Granen på mitt rum. Jag har fixat den lite nu så att den inte lutar. Men vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 16 december 2012 15:30

 

Detta fick jag i mina kalendrar idag. En ängel med harpa, en choklad kula och två badkulor. Fast från början när jag öppnade lucka 16 tiil badkalendern var den tom . Så mamma började känna på luckorna från utsidan och märkte att lucka 23 var ganska "tjock". Så hon stoppade in handen genom ett hål från öppnade luckor runt om kring. Hon öppnade alltså aldrig lucka 23 utan lyckades få ut en sak i alla fall. Kanske inte så bra förklarat men det är därför badkulorna är lite mosade. Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 16 december 2012 11:47

Här kommer en bild jag var ute och tog nyss.

 

Okej nu tänker ni att jag inte alls tog den nyss eftersom det är snö ute. Men såhär gjorde jag:

 

Ni ser säkert blommorna som sticker ut under snön. Jag gick fram dit och tog en bild där bara blommorna syntes. Så där, nu har jag lurat er lite grann ;) Ha det så bra / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards