FotoFun

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Julia o Isabell - 21 december 2012 16:20

Nu har jag också äntligen fått jullov !!! Och så är det julafton om 3 dagar. Tiden går väldigt snabbt, vi började ju precis skolan. Och nu har jag gått ett halvår i femte klass. Så snart ska jag få betyg  . Men det är kul att tänka tillbaks på allt roligt som hänt. Vi tjejer är lite busiga och hittar på massa bus varje dag. Idag gick vi då först kyrkan och sedan tillbaks för att fika och tacka fröknarna. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag ! Men nu kommer i alla fall bild på vad jag fick i mina kalendrar idag:

 

Idag fick jag en liten choklad tomte och en ängel som ber. På söndag kommer sista delen i fotofuns spännande julkalender. Men det var nog allt just nu, vi ses kanske senare idag / Isabell  .


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards