FotoFun

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Julia o Isabell - 4 december 2012 16:46

Idag har jag varit och pratat med en dietist om att jag är kort. Den förra läkaren vi pratade med trodde att jag var kort för att jag åt dåligt, vilket jag inte gör enligt mig själv. Men som sagt så satt jag och pratade med henne i en timme och hade tråkigt. Plus att mina strumpor och byxor var blöta för att jag åkt pulka på rumpan och lekt i snön. Men det gör inget att vi satt där en stund för jag har ändå inte så mycket läxa tror jag. I svenska ska vi klippa ut en tidningsartikel och skriva ut dem olika delarna. Sedan i engelska ska vi skriva ett manus till en teater. Men en av våra lärare sa att vi skulle göra det i skolan !? Så jag blev lite förvirrad.

 

Idag i mina kalendrar fick jag en choklad kula, en ängel med stjärna och badkonfetti. Jag skulle ju egentligen öppnat badkalendern i går men den innehöll en body lotion så jag gav den till mamma och fick öppna idag istället. Vi ses / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards