FotoFun

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Julia o Isabell - 22 december 2012 22:15

Minns ni läsmaratonet jag skrev om för ett tag sedan ? Om inte kan ni klicka på länken här nedan:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/11/20/9025949-lasmaraton/

Jo det gick åt skogen med det ! Jag läste ut en bok i högen och sedan började jag på andra böcker som inte var med i läsmaratonet. Så det gick inte så bra. Så nu har jag 8 dagar på mig att läsa 6 böcker. Okej som om det skulle hända, isåfall skulle jag få lägga hela mitt jullov åt att läsa. SÅ NEJ TACK !!! Men jag kommer nog läsa ut böckerna lite senare men det kommer nog ta ett tag.

 

Samma bild som från förra inlägget om läsmaratonet. Vi ses imorgon / Isabell

Av Julia o Isabell - 22 december 2012 16:45

Idag när vi var och handlade köpte vi ett litet träd. Vi hade ett sådant i trädgården innan men pappa körde över det med gräsklipparen.

 

Gullit eller hur ? Vi ska plantera det i en kruka lite senare. Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 22 december 2012 12:30

 

Idag fick jag en choklad kula, en ängel med bok och en pincett i mina kalendrar. Fick pincetten i badkalendern men jag har ingen aning om vad pincetter och bad har med varandrar att göra. Smakade precis macarons och dem var godare än jag först trodde .  Mycket godare faktist !!! Ha det så bra / Isabell :)

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards