FotoFun

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Julia o Isabell - 2 december 2012 20:05

Nu har jag precis tagit ett bad med badbomben jag fick i badkalendern igår. Just nu är det nya sidvisningsrekordet 113 men fortsätt klicka in så kan det bli ännu mer. Här kommer en lite konstig bild pappa tog på sin telefon när vi var i Flensburg   

 

Låt bilden tala för sig självt. Idag har vi hitils haft 10 besökare om ni undrar. Hejdå / Isabell   

Av Julia o Isabell - 2 december 2012 15:40

Har varit på en 1 timmes lång promenad idag med mamma och tagit lite fler snöbilder.

       

Ganska fina bilder tycker jag, vad tycker ni ? Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 2 december 2012 15:30

Jag släpte ut Fluff i snön innan idag, han tyckte det var väldigt kul men ett vitt täcke att hoppa på.

 

Han syns kanske inte så bra i den vita snön och det fasnade massa snö i hans päls. Men han hade roligt. Idag har vi inte slagit vårt läsarrekord än men vi har faktiskt slagit ett annat rekord. Sidvisningsrekordet !!! innan var vårt sidvisningsrekord 97 men idag fick vi 98 och det kommer säkert bli fler. Kan berätta för er hur många det blev imorgon. Vi ses / Isabell  .


Av Julia o Isabell - 2 december 2012 11:38

Var ute och byggde en mini snögubbe innan, den blev inte jätte bra eftersom det inte var kramsnö.

 

Och sedan tog jag lite snöbilder också.

                 

Hoppas ni gillade bilderna  . Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 2 december 2012 11:00

 

Detta är då det jag fick i mina julkalendrar idag. En liten ängel att hänga i julgranen och en liten choklad snöboll. Idag var det mammas tur att öppna badkalendern så jag fick inget idag från den. Men igår så försökte jag att få besökarrekord men det gick inte hela vägen. Vi fick 16 besökare och vårt rekord är 17. Lite synd faktiskt men ni kämpade på bra. Vi kanske kan få lika många idag kanske fler.

Vi ses allihopa / Isabell


Av Julia o Isabell - 2 december 2012 10:00

Idag är det ju första advent så alltså är det dags för lucka 1 i fotofuns julkalender. Nu ska vi se vad som gömmer sig bakom lucka 1.

 

Okej då tycker jag att vi börjar med lucka 1 som då är "5 julbilder du tagit".

         

Okej där har ni dem bilderna. Hoppas ni gillade lucka 1 lika mycket som jag. Nästa vecka öppnar vi lucka 2 som är lite mer spännande. Lucka 1 var ju inte jätte rolig kanske men det blir roligare ju närmare lucka 4 vi kommer. Glad första advent / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards