FotoFun

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Julia o Isabell - 1 december 2012 21:50

Ni har väl inte missat del ett på den nya julkalendern idag, Mysteriet på Greveholm del 2. Min favorit julkaleder är Greveholm så när jag fick höra att det skulle bli en del två detta året blev jag överlycklig. Hoppas den nya är lika bra som den förra om inte bättre, tekninken har ju utvecklats dem senaste 16 åren. Som ni kanske vet var jag inte född när den gick men jag har sett den på DVD.

 

Hoppas att greven inte kommer vara med, han är läskig tycker jag trots att han är animerad. Men jag antar att han kommer vara med eftersom det står "grevens återkomst". Hoppas dem har ändrart honom så att han är mindre läskig. Jo nu har vi haft 15 besökare så om någon skulle vara så snäll att kolla några extra gånger idag så vi kan slå rekordet som är 17. Hoppas det   .

Vi ses senare / Isabell

Av Julia o Isabell - 1 december 2012 19:00

För en liten stund sen märkte pappa att det hade snöat ute   Årets första SNÖ !!!!!!!!!

 

Inte en jätte tydlig bild men jag tog den genom fönstret, om jag hade gått ut hade den varit svart, men ni ser nog ändå det vita täcket om ni kollar noga. Har föresten bloggat ganska mycket idag men jag satsar ju på läsarrekord så om du nu ser detta fortsätt läsa så att vi kan slå vårt rekord som är 17 besökare. Kom igen bara ett litet klick kan göra oss super glada. Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 1 december 2012 17:47

Innan idag bakade jag och mamma saffransbullar i formar som ser ut som paket. Både degen och den färdiga bullen var god.

 

Ganske fina faktiskt. Men fortsätt kolla bloggen så kanske vi kan slå rekordet som är 17.

Vi ses senare / Isabell

Av Julia o Isabell - 1 december 2012 16:08

Som ni säkert minns så skrev jag ju att jag och Olga skulle sova över idag men hon skickade ett SMS idag på morgonen och sa att hon hade feber. Men hoppas du blir bättre snart Olga och så länge så kan ni besöka hennes blogg, www.aglo.bloggplatsen.se. På tala om besöka så har vi haft 9 stycken besökare idag så vi kanske kan slå rekordet som är 17. Så kom igen klicka in några extra gånger idag och du kan hjälpa bloggen att få fler läsare. Men eftersom Olga är sjuk så vill hon säkert ha något att läsa så jag ska försöka uppdatera lite extra idag också. Men här kommer en bild till Olga och ni andra läsare.

 

Denna bild påminner om påsken på något sätt tycker jag, tror det beror på att det liknar påskliljor.

Vi ses / Isabell     (en smiley till Olga, hoppas du blir frisk snart).


Av Julia o Isabell - 1 december 2012 11:00

Som dem flesta vet så är det ju första december idag och imorgon är det första advent. Så imorgon kommer första delen i fotofuns julkalender som ni kan läsa om i förra inlägget. Där skrev jag ju även att jag skulle visa vad jag fått i mina kalendrar och visade bilder på dem så här kommer en bild på vad jag fick idag:

 

Jag fick en liten choklad kula, en badbomb och en ängel att hänga i julgranen. Som jag glömt nämna så ändrade jag omröstning för några dagar sedan. Frågan dennna gång är hur gammal du som läser bloggen är. Så kolla i menyn till höger och rösta. Förra frågan var ju om du var kille eller tjej och det visar sig att det är flest tjejer som läser bloggen. Vi ses / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards