FotoFun

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Julia o Isabell - 7 december 2012 20:46

 

Såg denna lilla boll i en tidning som kom med posten. Tycker den ser ganska rolig ut. Har ängnat 20 minuter att läsa 47 recensioner på en hemsida som heter www.coolstuff.se om bollen. Och alla verkar positiva med 4 eller 5 stjärnor. Kanske något att önska sig i julklapp ? Den hemsidan har en massa annat kul också satt och tittade lite där och det var ett stort nöje .  Dem har allt från toagolf till köttätandeväxter. Tidningen som jag hittade addictaball i var en tidning för tekninkmegasinet som är samma sak ungefär. Kolla in den hemsidan också, www.teknikmagasinet.se. Det var nog allt jag hade att komma med nu, men vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 7 december 2012 15:15

 

Idag i mina kalendrar så hittade jag en chokladbit och en till ängel med hjärta  . Kan dom inte variera sig lite jag fick ju en ängel med hjärta igår också !?!? Det är tråkigt att få samma. Men just nu längtar jag till söndag så jag kan skriva andra delen i fotofuns julkalender. Tänker inte avslöja vad som finns bakom lucka 2. Vi ses allihop / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards