FotoFun

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Julia o Isabell - 9 december 2012 12:15

 

Idag i mina kalendrar fick jag en ängel med fågel och en choklad tomte. Nu ska vi snart äta lunch tror jag. Men det var nog det mesta. Hejdå, vi ses snart / Isabell    

Av Julia o Isabell - 9 december 2012 12:05

Har precis varit ute och städat Fluffs bur. Medan jag skötte städ jobbet så byggde pappa en rastgård i snön som Fluff fick leka i. Han rymde några gånger men han tyckte nog det var lite kul i alla fall   .

 

Han fick två hinder, en boll och lite pelets i en "potta". Det roliga är att han knapt syns i snön.

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 9 december 2012 10:10

Glad advent !!! Som start på denna söndag tänkte jag att vi skulle öpppna lucka 2 i Fotofuns Julkalender.

 

Bakom dagens lucka hittar vi..... 10 saker du kanske inte visste om mig. Okej då kör vi igång.


1. Min tandborste är blå.

2. Jag läser ungefär 45 bloggar.

3. Det var inte min idé att skapa en blogg, det var Julias.

4. Jag går i klass 5 blå.

5. Ibland kan jag få en tom blick. (enligt mina kompisar)

6. Jag har en orange tröja på mig just nu.

7. Till frukost äter jag middag istället för vanlig frukost eftersom jag aldrig gillat frukost.

8. Jag har 128 i klädstorlek och 31 i skor. (är ganska kort)

9. Jag är väldigt lätt iriterad.

10. Jag är ganska galen. (bildbivis   )

 

Som sagt galen. Nu är tyvärr dagens lucka slut men det kommer en ny nästa söndag. Och då ska vi få se vad som finns bakom lucka 3. Hoppas ni får en bra andra advent / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards