FotoFun

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Julia o Isabell - 10 december 2012 17:30

Nu i dessa jultider tycker jag det är dags att visa min önskelista för er   .

 

Det blev inte så många men det viktiga är ju inte paketen utan att man får fira julen tillsammans.

 

En sorts kylplatta till datorn. Min dator brukar bli så varm så jag hoppas det löser sig om jag skaffar en sådan.

 

En sorts innetofflor som rör sig när man går. Dem heter "stompeez" om någon undrar.

 

En sorts pulka som en av mina kompisar har, fast helst utan hello kitty.

 

Bara en liten önskan som kanske skulle vara kul. Ni kan läsa mer om denna boll här:

http://fotofun.bloggplatsen.se/2012/12/07/9113394-addictaball/

Det var nog allt jag hade att komma med just nu. Hoppas ni gillade inlägget. Jag har förresten planerat ett kamera inlägg som kommer nu i veckan. Så håll ögonen öppna. Ha det bra / Isabell   .

Av Julia o Isabell - 10 december 2012 14:20

 

Detta fick jag i mina kalendrar idag. En ängel med stjärna, en choklad kula och en duschgel sim luktar vanilj. Men idag har det varit jätte djup snö. Nästan en halv meter här hemma. Men vid skolan var det bara 30 cm. Här kommer en bild som visar den djupa snön.

 

Morfar fick skotta en gång så att vi kunde ta oss ut, så nu ser man hur djupt det är.

Ha en härlig snö dag / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards