FotoFun

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Julia o Isabell - 28 december 2012 19:00

Hej, idag har det varit ganska dålig uppdatering men jag har blivit sjuk. Har kräkts några gånger, så ni förstår nog att jag inte kunnat uppdatera. Idag har jag spelat ett kul datorspel med mamma. Spelet heter civilization och det går inte riktigt att förklara vad man ska göra men kul är det i alla fall. Lånade en bild från google på fodralet.

 

Ska förasöka fixa ett till inlägg idag om jag hinner. Men nu mår jag mycket bättre än innan idag, så det är lite bättre nu ! Just nu har jag bara en irriterande hosta. Men igentligen skulle jag varit med Olga idag men jag blev ju som sagt sjuk  . Hoppas ni har haft en bra dag. I alla fall bättre än min. Det var nog det mesta. Vi ses / isabell.


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards