FotoFun

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Julia o Isabell - 27 december 2012 20:15

Hejsan, nu har jag redigerat lite bilder som jag tänkte visa. Är inte så bra på att redigera men dessa bilder blev jag nöjd med  .

   

Sista bilden känner ni säkert igen men nu har den rundrade hörn ! Och den översta var mest ett litet test. Imorgon ska jag vara med Olga men vi kanske skriver lite. Ha det bra så länge / Isabell :)

Av Julia o Isabell - 27 december 2012 19:00

Ledsen att jag inte bloggat idag ! Men jag har haft fullt upp. Farmor och farfar har nämligen varit här idag :) Så jag har varit mest med dem eftersom dom bor ganska långt härifrån. Dem senaste dagarna har jag bloggat från mobilen men det ska det bli ändring på, jag ska blogga mer från datorn ! Och en fråga jag har till er, tycker ni mobilinläggen är sämre eller inte ? Vill gärna veta men i vilket fall så ska jag blogga från datorn mer nu. Men idag fick jag lite julklappar av farmor och farfar eftersom dem var hos mina kusiner på julafton. Och då fick jag en cool sak till min Iphone. En sorts spel maskin man kan placera Iphonen i och sedan spela akardspel.

 

Inte den bästa bilden, men den är bättre än många andra bilder jag tagit ! Men så ska man i alla fall ladda ner speciella appar i app store som gör att man kan spela och styra via den lilla maskinen. Sen stoppar man bara in Iphonen i den och sedan kan man spela så mycket man orkar. Men det kommer nog minst ett till inlägg idag :) Vi ses / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards