FotoFun

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Julia o Isabell - 12 juli 2012 19:15

Hej   


Nu hade jag tänkt visa mina godisar som jag pratat så mycket om.

Som ni kanske förstår om ni läst dom tidigare inläggen om mitt godis

är det alltså inte ätbart godis utan små prydnader som jag gjort av en speciell lera som vi har hemma.

Jag har faktiskt inte gjort dom helt själv utan fick bra hjälp av min mamma   

Men själv är jag väldigt nöjd med mina "godisar" och jag hoppas ni gillar dom.

En lista på vad det ska föreställa kommer längre ner.

     

Här är listan:


1. En munk med jordgubbssås

2. En klubba med polkagrissmak

3. En glass med jordgubbssmak, grädde och jordgubbssås


Jag hoppas ni gillar dem   

Om ni har någrá frågor om hur jag gjorde dom kan ni skicka en fråga i en kommentar.

Jag blir faktiskt lite sugen när jag skrev listan   


Ha det bra / Isabell




Av Julia o Isabell - 12 juli 2012 17:24

Hej   


Som ni kanske märkt så gjorde jag inget morgon inlägg idag.

Om ni undrar varför så visste jag faktiskt inte vad jag skulle skriva om.

Och jag tror inte att det kommer komma ett morgon inlägg och ett kvälls inlägg per dag.

Men det kommer nog 1 inlägg per dag och kanske ibland 2.

Men jag ska försöka komma på vad jag ska skriva om.

För jag tror inte det är så kul för er att läsa tråkiga inlägg.

Men ni får gärna ge förslag i en kommentar vad vi ska skriva om. Och om det inte är för svårt eller så kanske vi skriver om det..


Men idag har jag iallfall gjort klart mitt godis   

Så det kommer nog bilder senare idag eller imorgon.

Just nu är dom i ungnen så dom är snart klara tror jag.

Fast jag vet inte säkert eftersom vi precis satte in dom.

Om ni undrar så är det ju inte riktigt godis utan lera.

Men det blev väldigt bra tycker jag fast jag fick ju hjälp av mamma också.


Här är en väldigt fin bild julia tagit.

 

Jag älskar denna bilden   

den är helt perfekt. Jag hoppas värklig Julia kommer hem från Ryssland snart.


Ja nu ska jag snart äta och sen kommer nog godis inlägget ;D

Ha det bra / Isabell




Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards