FotoFun

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Julia o Isabell - 11 juli 2012 17:43

Hej   


Förlåt att jag inte uppdaterat idag men det kommer bli lite så på sommaren tyvärr   

Men idag har jag faktiskt varit med min kompis Olga.

Så jag har ju en förklaring varför jag inte bloggat     

Kolla gärna in Olgas blogg: www.Aglo.bloggplatsen.se


Om ni undrar så spelade jag och Olga "Playstation 2"

Spelet heter "Buzz !! robojam"

I spelet är man en robot som har någon av färgerna: röd, blå, gul och grön.

Man ska även skriva in sitt namn och om man vill kan man byta kropp och huvud på sin robot.

Sedan ska man tävla mot dom tre andra robotarna som antingen styrs av datorn eller en person och det beror på hur många man har valt ska spela. Nu ska du försöka vinna spelen. Det finns 25 olika fast man spelar inte alla på en runda utan man får bestämma hur långt spelet ska vara i början. Sedan kommer en vinnre utses   och sedan får man välja om man vill spela igen eller inte.

Här är lite bilder från spelet:

     

Alla bilder kommer från google så dom är alltså inte mina.

Ja ni kanske ser att det står Junior på första bilden...................Hehe   

Men trots att det är ett "junior" spel är det riktigt kul.

Spelet får av mig         av 5

Jag skulle gärna ge 5 men det skulle nog bli lite för mycket så vi säger 4 och en halv.

Jag och Olga tycker det är riktigt kul. Eller jag vet inte Olga tycker det men jag tror det.

Men jag har ju inget playstation 2 så jag kan ju inte spela det =(

Men olga sa att hon hader köpt det på en affär som heter "gamestop" tror jag.


Om ni undrar så spelade vi inte hela tiden. Fast vi gjorde det mest men vi stuttsade lite stuttsmatta.

Fast pappa kom typ precis efter att vi börjat. Och jag har ju ingen stuttsmatta heller men det gör inte så mycket.

Nu ska jag äta hamburgare   

Hejdå / Isabell








Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards