FotoFun

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Julia o Isabell - 2 juli 2012 21:51

     

Ja dessa söta bilder hittade jag på www.google.se

Dom är så söta fast Fluff är ju sötare ;D


Ja detta var ett lite onödigt inlägg men jag ville bara visa dom söta kaninerna    

God Natt / Isabell



Av Julia o Isabell - 2 juli 2012 16:48

Hej


Ja nu har jag precis varit i på "utflyckt" i en grotta med mina mormor och morfar och min kompis Olga ;D

Grottan heter Tykarpsgrottan.

Och bara så ni vet så fick man gå med en guide så att man inte skulle gå vilse.

Grottan var faktist väldigt stor. Vår guide sa att den var lika stor som 4 fotbollsplaner   


Ja iallfall tog jag lite bilder men jag vet inte hur man sätter på blixten på min kamra så det gick inte så bra.

Men jag tog några bilder utanför som jag hade tänkt visa :D

     

Okej sista bilden är inget fängelse om ni trodde det utan igången/utgången till grottat

Om ni undrar varför det är galler så är det för att man inte ska gå in utan tillstånd.


Och jo jag glömde berätta att det finns fladdermöss där på vintern   

Dom har även spelat in lite olika filmer där tillexempel "Ronja rövardotter"


Ja eftersom som min kompis Olga följde med så fick hon följa med hem till mig också.

Kolla gärna in hennes blogg www.Aglo.bloggplatsen.se

Ja nu ska vi nog göra något fast vet inte riktigt vad, men vi hittar på något.


Hejdå / Isabell





Av Julia o Isabell - 2 juli 2012 11:04


     

Ja jag hade tänkt börja dagen med att visa er fler bilder på mobilskal.

Fast jag vet dock inte om dem går attt köpa eftersom jag tog bilderna från google.

Och dom är också väldigt lika dom jag visade igår. Men om man tittar väldigt noga ser man att dom inte är helt lika.

Och jag varnar er det är inga skal för dom som inte gilla sötsaker !!!

     

Mums.............dom ser ju riktigt goda ut   

Ha det bra / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards