FotoFun

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Julia o Isabell - 9 juli 2012 19:20

Hej   


Förlåt att kvälls inlägget blev lite sent idag men jag va med min kompis Olga idag och när hon hade åkt hem så skulle jag äta kvällsmat.

Kolla gärna in Olgas blogg www.aglo.bloggplatsen.se


Men eftersom jag va med Olga hann jag inte göra klart mina godisar.

Så jag kan inte visa bilder på dom =(

Men jag ska göra klart dom någon annan dag så ni får se dom då.

Men jag gjorde faktit klart 1 av dom igår.

Fast den är inte lika fin som dom andrar tycker jag.

Här kommer en bild på den:

 

Om ni undrar så är det en klubba   

Tycket ni det blev likt det som var på den bloggen jag berättade om ?

Jag är själv väldigt nöjd fast jag är ännu mer nöjd med dom andra 2 godisarna ;D

Mer än så får ni inte veta om dom andra.

Hejdå / Isabell



Av Julia o Isabell - 9 juli 2012 10:49

Hej   


Jag är ledsen att morgon inlägget kom lite sent idag men jag var tvungen att ducha först.

Men nu kommer iallfall morgon inlägget som idag ska handla om.....................fosiler av småkryp.

Okej det lät inte så interresant   

Men man kanske inte ska kalla det fosiler det är liksom mer småkryp i en liten plastbit.

Det är en skalbagge och en liten skorpion.

Ja här är en bild så kanske ni förstår vad jag menar.

 

Okej nu förstår ni förhoppnigsvis vad jag menade.

Jag tror att jag har köpt dom i Lund.

Och jag tror affären hette "Tiger"

Om ni undrar om det är riktiga insekter eller om dom bara är plast, så tror jag dom är plast.

Men jag är inte säker.

Ja det finnns inte så mycket mer att säga men som kvälls inlägg kommer ni få se mina "godisar" jag berättade om igår.

Ha det bra / Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards