FotoFun

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Julia o Isabell - 5 juli 2012 16:27

Hej   


Ja nu hade jag tänkt passa på att göra ett inlägg för det är så att vid klockan 17:00 kommer pappas kompis på besök.

Och han ska ta med sig en av sina döttrar. Så mitt uppdarag är att leka med henne.

Och sedan ska jag, pappa, pappas kompis och pappas kompis dotter och spela tennis.

Fast jag och pappas kompis dotter ska inte spela men vi ska göra något annat.

Och sedan när dom spelat klart ska vi bada. Fast jag tror det kommer vara väldigt kallt för vi bada runt klockan 20:00 i en sjö   

Så det blir nog inte fler inlägg idag.


Men nu till inlägget som är ett mode inlägg.

Ja vad mer finns det att säga ?

Nej jag visar dagens kläder nu.

 

Ja då kommer vi till var kläderna är köpta.


Klännigen: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige.)


Diademet: Vet ej.


Ja idag var det faktiskt ganska enkelt att skriva var kläderna är köpta.

Nu ska jag vänta på pappas kompis och hans dotter.

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 5 juli 2012 10:10

God Morgon


Nu har jag precis kollat på sommarlov och ätit frukost.


Ja jag ville bara berätta att jag hittat bloggen som gjort dom där fina mobilskalen jag har visat er.

Eller hon har inte gjort alla dom, men dom flesta.

Hon säljer även mobilskalen fast dom kostar runt 500 kr.

Men hon säljer även örhängen, armband och halband som är lite billigare.

Dom flesta sakerna hon har gjort är utsmyckade med godis men inte alla.

Hon säljer inte allt heller tror jag men man kan beställa det mest tror jag.

Det mesta hon gör är nog gjort av en speciell lera men jag är inte säker.

Men vi har faktist sådan speciell lera hemma eftersom mamma och pappa har sitt företag.

Så jag kanske kan försöka göra "godis" fast det blir nog inte lika fint men "övnig ger färdighet"

Oj nu berättade jag typ allt om bloggen men jag glömde länken   

Den är http://pinkybell.webblogg.se/index.html

   

 

Dessa har hon gjort   

Ha det bra / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards