FotoFun

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Julia o Isabell - 1 juli 2012 22:09

Hej ;D


Jag vet att klockan är ganska mycket men det är ju sommarlov   

Ja nu hade jag iallfall tänkt visa några bilder på jätte fina mobilskal som jag hittde på google.

Dock vet jag inte om alla är riktiga. Alltså om dom finns att köpa.

Men dom är ändå fina.

Fast dom är typ för iphone och jag har ingen iphone.

Men jag får nöja mig med min samsung.

       

Som ni kanske föstår nu så gillar jag sötsaker   

Ja dessa skalen är verkligen för godis älskare.


Vi ses imogon.

Sov gott / Isabell




Av Julia o Isabell - 1 juli 2012 12:12

Hej   


Ja idag tror jag att jag ska vara min kompis Olga <3

Så jag vet inte om jag kommer blogga så mycket.

Men det kanske kommer något inlägg när jag kommer hem igen.

Fast när jag kommer hem ska jag antagligen äta men jag bloggar efter det.

                                                  
     

Ja nu ska jag snart äta lunch.

Och efter det ska jag till Olga.

Kolla gärna in hennes blogg  www.Aglo.bloggplatsen.se

Hon skriver om sitt liv, sin ridnig och lite om musik.


Hejdå  / Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards