FotoFun

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Julia o Isabell - 10 juli 2012 17:03

Hej   


Jag är ledsen att jag inte bloggat idag   

Men alla i min familj åkte till ett typ slott som heter "Bäckaskog slott"

Och där kan man spela tennis på tennisbanor.

Så mina farmor och farfar kom dit så spelade pappa och farfar lite.

Och eftersom jag mamma och farmor inte skulle spela så fiskade vi lite.

Fast mamma fiskade inte men jag gjorde och farmor hjälpte till.

Men vi fick ingen fisk. Jag vet inte om det var för att det blåste eller att vi inte hittade någon mask och därför fick använda majs.

Så vi gick upp till slottets cafe och stannade där tills dom spelat klart   


Men nu är jag iallfall hemma och vädret ser inte ut att bli så bra   

 

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker iallfall inte det ser så fint ut.

Men vad vet jag ?


Hejdå / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards