FotoFun

Alla inlägg under september 2012

Av Julia o Isabell - 22 september 2012 21:29

Hej <3


Jag gjorde en till paint bild för någon timme sedan som jag tänkte visa nu.

Denna gången är det jag på bild. Men detta blir nog sista inlägget idag.

 

Haha....jag kan inte rita munnar så det blev lite konstigt. Kanske inte så snygg heller men det är svårt att rita männsikor.

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 22 september 2012 17:45

Hej :)


Jag hade tråkigt så jag öppnade paint och började rita nyan cat.

Blev ganska nöjd faktiskt. Här är min bild:

 

Och såhär ser "Nyan cat" ut på riktig:

 

Är dom lika ???

Vi ses / Isabell



Av Julia o Isabell - 22 september 2012 16:14

Hejsan !!!


Nu hade jag tänkt göra ett mode inlägg och visa dagens kläder.

Själv tycker jag att stilen är lite höstaktig men den skulle nog passa till våren också.

Okej här kommer en bild:

 

Här kommer köpt-listan:


Byxorna: H&M


Tröjan: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige)


Västen: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige)


Diademet: Vet ej


Det var nog allt jag hade att berätta i detta inlägg.

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 21 september 2012 19:00

Hej !!!


Nu hade jag tänkt skriva lite om ett väldigt bra band. Bandet heter "Big time rush" men för kortas BTR.

Dem består av fyra killar: Logan, James, Carlos och Kendall.

Dom gör mest pop musik men dom har nog skrivit någon rocklåt också. Det går en TV-serie om dem på nikelodeon så ni kanske känner igen dem. Allt i programet stämmer nog dock inte. Men serien är bra och ganska rolig också. Och imorgon klockan 17:30 på nickelodeon så sänds något som liknar en film vid namn "Big time movie". Något som jag inte tänker missa ;) Men själv klart så ska ni få höra lite musik av killarna.

Det finns såklart mer bra musik med Big time rush men eftersom dom inte är så kända än så finns det inte så många videoklipp med bra kvalite. Men ni kan ju kolla in deras låtar på spotify, riktigt bra   

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 20 september 2012 19:00

Hej <3


Idag i skolan hade vi slöjd och musik. Jag är snart klar med mitt hopphinder jag ska bara såga ut pinnarna som han ska hoppa över och måla. Så det är inte så mycket kvar ;) på musiken så lyssnade vi på lite musik och spelade gitarr och sjöng till en låt.

Men nu hade jag tänkt visa lite japanska kläder eftersom jag tycker att deras kläder är så söta   

Och jag har ju redan skrivit om söta mobilskal och söta dockor så nu blir det kläder.

       

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 19 september 2012 18:55

Hej !!!


Idag i skolan har vi tjejer i femman tagit spruta. Det gjorde ont   

Fast inte så mycket men dom frågade inte om man var högerhänt eller vänsterhänt så dom stack mina kompisar i vänsterarmen så nu kan dom inte skriva. Men jag är ju högerhäng så det gick bra. Och sedan missade vi idrotten också men vi skulle ändå vara ute så det var skönt. Sendan på klubben så ritade jag lite så jag tänkte visa er. Fick inte så bra inspiriation så det fick bli ett badrum idag   

 

Fint eller fult ?

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 18 september 2012 19:00

Hejsan !!!


Nu har jag precis gjort klart min engelska läxa för denna veckan. Så nu har jag bara svenskan kvar.

Fast den är inte så svår. För övrigt har vi inte gjort något speciellt i skolan. Men imorgon ska vi tjejer i femman ta spruta   

Men det är ju bättre det än att bli sjuk.

I söndags när jag skulle välja kläder till skolfotot så hittade jag ett diadem i min samling som jag inte sett innan.

Jag har liksom 25 stycken så man får väl säga samling. I all fall var diademet jätte gulligt så jag tänkte visa det nu.

 

Så sött !!!!!!!!!!

Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards